کد خبر: ۶۰۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 09 May 2018

پرونده قتل دختر 20 ساله بافقی توسط نامادری‌اش خارج از نوبت رسیدگی می شود. پدر این دختر هم به دلیل اطلاع از قتل نجمه و پنهان کاری اش در بازداشت است.

به گزارش رکنا، روز دوازدهم اردیبهشت امسال دختر 20 ساله ای به نام نجمه در روستای مبارکه بافق گم شد. جست وجوهای پلیسی برای یافتن نشانی از این دختر ادامه داشت تا این که نامادری او پرده از راز وحشتناکی برداشت. خواهر نجمه درباره این پرونده بیان کرد: من و خواهرم در حالی که نجمه 5 سال بیشتر نداشت مادرمان را از دست دادیم و پدرمان در سال 82 با نامادری مان ازدواج کرد.

وی در ادامه صحبت های خود به این که نجمه هیچ وقت در زندگی با پدر و نامادری اش آرامش نداشت گفت:من ازدواج کرده بودم اما دورادور متوجه منزوی شدن خواهرم بودم نامادری ام با نجمه بدرفتاری می کرد و پدرم نیز هیچ واکنشی به این کارهای همسرش نشان نمی داد. خواهر نجمه گفت: چند روز پیش از فاش شدن ماجرای قتل، خواهرم به شکل مرموزی ناپدید شد و پس از چند روز پیامکی برای من آمد که مضمون آن تهدیدآمیز بود.

وی ادامه داد: ماجرا را با پلیس در میان گذاشتم و پلیس با پیگیری های خود به نامادری ام رسید و او را دستگیر کرد.

در بازجویی های انجام شده نامادری به قتل نجمه با قرص اعتراف کرد انگار نامادری مان با زن آشنای دیگری کارهایی انجام می دادند که نجمه متوجه شده بود و از ترسشان او را کشته اند و بعد جسد نجمه را در زیر خاک های ساختمان نیمه کاره ای در نزدیکی خانه شان دفن کرده بودند که پیدا شد. خواهر نجمه در ادامه گفت: پدرم در جریان قتل خواهرم بود اما با این حال این جنایت را مخفی کرد. او نیز توسط پلیس دستگیر شد. وی بیان کرد:همه هم روستایی های مان می دانند نجمه دختری آرام و خانه نشین بود و همه غصه خوردند و داغداریم، از دادستان شنیده ایم تحقیقات قضایی برای فاش شدن علت قتل ادامه دارد.

اعتباری، دادستان عمومی شهرستان بافق نیز ضمن دعوت مردم روستای مبارکه و شهر بافق به حفظ آرامش گفت: به پرونده قتل نجمه طالعی در اسرع وقت و خارج از نوبت رسیدگی می شود.

دادستان عمومی شهرستان بافق اظهار کرد: از ساعات اولیه کشف جسد در روز دوشنبه قضات دادسرا، فرمانده انتظامی شهرستان و ماموران ناجا، مجدانه پیگیر ماجرا و کشف حقیقت هستند.

وی افزود: بازجویی به محض کشف جرم تا آخر وقت امروز ادامه داشته و متهمان به زندان معرفی می شوند.

اعتباری تصریح کرد: در اسرع وقت به صدور رای اقدام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار