مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان سیروان گفت: این پروژه هم اکنون به پیمانکار واگذار و کارهای اجرایی آن شروع شده است، همچنین در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شد که استادیوم ورزشی شهرستان در صورتی که شهرداری و شورای شهر لومار زمین رایگان در اختیار قرار دهند طی ۲ سال از محل اعتبارات ملی و استانی تکمیل و به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۶۰۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 09 May 2018

 به گزارش تابناک ایلام،آیت یاسمی اظهار داشت: در خصوص فضاهای ورزشی شهرستان سیروان، برای زمین چمن لرینی در سال ۹۶ مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان و در سال ۹۷ مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستان مصوب شده است.

وی افزود: این پروژه هم اکنون به پیمانکار واگذار و کارهای اجرایی آن شروع شده است، همچنین در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شد که استادیوم ورزشی شهرستان در صورتی که شهرداری و شورای شهر لومار زمین رایگان در اختیار قرار دهند طی ۲ سال از محل اعتبارات ملی و استانی تکمیل و به بهره برداری برسد.

یاسمی تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر لومار در این زمینه زمین را جاگذاری کردند و در طی بازدیدی که واحد فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان از محل داشتند، محصول زمین برداشت شده و هم اکنون در مرحله واگذاری است.

 

 

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار