مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری بزرگ‌ترین شبکه و تشکل مردمی در سطح مساجد در راستای ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر به شمار می‌روند.
کد خبر: ۶۰۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 09 May 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» در نشست ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کانون‌های مساجد استان ایلام، اظهار کرد: توسعه و ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از رسالت‌های مهم و اساسی کانون‌های مساجد است .

وی با بیان اینکه در طول سال برنامه‌های ویژه‌ای در راستای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این زمینه انجام می‌شود، افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری بزرگ‌ترین شبکه و تشکل مردمی در سطح مساجد به شمار می‌روند که می‌توانند نقش به سزایی در راستای توسعه فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر بردارند .

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از 43 هزار نفر در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی استان ایلام عضویت دارند که این میزان اعضا زمینه مناسبی را در راستای توسعه فرهنگ دینی و مذهبی ایجاد کرده است .

چراغی‌پور عنوان کرد: برنامه‌های ویژه ایام مبارک ماه رمضان از ابتدای این ماه شروع می‌شود و غبارروبی مساجد با همکاری اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود و به استقبال برنامه‌های ماه مبارک رمضان خواهیم رفت .

وی اجرای طرح تلاوت نور، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، دوره‌های حجاب و عفاف، برگزاری سفرهای آسمانی و ضیافت نور، ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال امام راحل و 15 خرداد، حضور اعضای کانون‌های مساجد در راهپیمایی روز جهانی قدس، ویژه‌برنامه‌های عید سعید فطر و ویژه‌برنامه‌های جشن رمضان در سطح کانون‌ها را ازجمله برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد .

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: شورای امربه‌معروف و نهی از منکر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یکی از فعال‌ترین شوراها در این زمینه بوده و در طول سال با هماهنگی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان برنامه‌های متنوعی را برای قشر جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار