معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: سال گذشته 320 میلیارد ریال به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۰۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 08 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ رمضان دستیاری  در مراسم معارفه مدیر جدید کمیته امداد دره شهر اظهار داشت: سال گذشته بیش از 320 میلیارد ریال در سرفصل‌های مختلف مشارکتی به نیازمندان و مددجویان این استان کمک شده است.

وی با بیان اینکه این میزان کمک‌ها نسبت به سال قبل از آن 28 درصد افزایش داشته است، افزود: این میزان کمک‌های مردمی بیشتر از برنامه هدف‌گذاری شده بوده است.

معاون کمیته امداد ایلام تاکید کرد: امسال نیز پیش‌بینی می‌شود با بهره‌گیری از روش‌های نوین شاهد افزایش قابل‌توجه مشارکت مردم نوع‌دوست این استان در دستگیری از نیازمندان باشیم.

دستیاری یادآور شد: طی 2 سال اخیر پرداخت صدقات از طریق نرم‌افزارهای مجازی و اپلیکیشن های نوین در دستور کار قرار گرفته و مردم نیز استقبال خوبی از این روش‌ها داشته‌اند.

سرپرست کمیته امداد دره شهر نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های طرح اکرام و محسنین این شهرستان گفت: هم ‌اکنون بیش از یک هزار و 500 حامی نیکوکار سرپرستی 286 فرزند یتیم و نیازمند را در دره شهر عهده‌دار هستند.

کاظم طاهری با بیان اینکه حامیان نیکوکار در طول سال همکاری های متعددی در کاستن از محرومیت‌های خانواده‌های ایتام و نیازمند این شهرستان داشته اند، اضافه کرد: این حامیان سال گذشته بیش از هشت میلیارد و 400 میلیون ریال به خانواده‌های یتیم و نیازمند مشمول طرح اکرام و محسنین شهرستان دره شهر کمک کردند.

کاظم طاهری جانشین وحید نظر پور شده که اخیراً و بعد از 30 سال خدمت در این نهاد، بازنشست شده است./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یه بنده خدا
|
United States
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
با این حجم کمکهای بلاعوض که به افراد مستحق هم داده نمی شود، تعداد قابل توجهی اشتغال ایجاد می گردد. مسئولان به فکر ماهگیر کردن مددجویان باشند تا وابسته سازی.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار