18 نفر از معلمان نمونه و پیشکسوتان این عرصه در دره شهر با حضور جمعی از مسئولان محلی این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند. به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این آیین با حضور امام جمعه، فرماندار ، معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران این شهرستان برگزار شد. فرماندار دره شهر در این مراسم گفت: آموزش و پرورش سنگ بنای همه تحولات در سطح جامعه است. علی اکبر شفیع زاده یادآور شد: آموزش و پرورش نقطه عطفی در ایجاد تحول و توسعه انسانی در نگاه مدیریتی است. وی تاکید کرد: معلمی شغل انبیاء الهی است و همه بزرگان دین و معلمان به دنبال اجرای قسط و عدالت فرهنگی در تمام سطوح جوامع انسانی بوده و هستند. شفیع زاده با بیان اینکه آموزش و پرورش زیرساخت منابع انسانی کشور است، افزود: اگر امروز سیستم آموزشی کشور شاهد شکوفایی نخبگان در حوزه های مختلف می شود مدیون استادان و معلمین با اخلاق و با وجدانی است که صادقانه وقت خود رابرای پرورش و تعلیم جوانان این مرز وبوم می گذارند. دره شهر با 45 هزار نفر جمعیت در 130 کیلومتری ایلام قرار دارد و هم اکنون 920 نیروی فرهنگی در آموزش و پرورش این شهرستان خدمت می کنند./م
کد خبر: ۶۰۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 07 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  این آیین با حضور امام جمعه، فرماندار ، معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران این شهرستان برگزار شد.

فرماندار دره شهر در این مراسم گفت: آموزش و پرورش سنگ بنای همه تحولات در سطح جامعه است.

علی اکبر شفیع زاده یادآور شد: آموزش و پرورش نقطه عطفی در ایجاد تحول و توسعه انسانی در نگاه مدیریتی است.

وی تاکید کرد: معلمی شغل انبیاء الهی است و همه بزرگان دین و معلمان به دنبال اجرای قسط و عدالت فرهنگی در تمام سطوح جوامع انسانی بوده و هستند.

شفیع زاده با بیان اینکه آموزش و پرورش زیرساخت منابع انسانی کشور است، افزود: اگر امروز سیستم آموزشی کشور شاهد شکوفایی نخبگان در حوزه های مختلف می شود مدیون استادان و معلمین با اخلاق و با وجدانی است که صادقانه وقت خود رابرای پرورش و تعلیم جوانان این مرز وبوم می گذارند.

دره شهر با 45 هزار نفر جمعیت در 130 کیلومتری ایلام قرار دارد و هم اکنون 920 نیروی فرهنگی در آموزش و پرورش این شهرستان خدمت می کنند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار