معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت : انتخابات پارلمانی عراق در روز جمعه و شنبه ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر برگزار می شود و به طور کل تعداد بالغ بر ۲۱۰۰ نفر عراقی در استان را داریم و از این تعداد حدود ۱۵۰۰ نفر افرادی که واجد شرایط رای گیری هستند، است.
کد خبر: ۶۰۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 07 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ در حالی کمتر از ۱۰ روز تا برگزاری انتخابات پارلمانی عراق باقی مانده، تب و تاب تبلیغاتی به استان ایلام کشیده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مساجد شهر ایلام، میادین و اماکن عمومی شاهد تبلیغات محیطی و سخنرانی در حمایت از داوطلبان لیست های مختلف عراق است.

محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نیز در این باره به خبرنگار مهر اظهار داشت: رای گیری انتخابات پارلمانی عراق در ایلام و دهلران صورت می گیرد.

وی افزود: شهرستان ایلام مناطق شمالی را تحت پوشش قرار می دهد افرادی که در حوزه شمال هستند در شهرستان ایلام رای گیری خود را انجام دهند همچنین در حوزه جنوب که شهرستان دهلران می باشد رای گیری صورت می گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: انتخابات پارلمانی عراق در روز جمعه و شنبه ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر برگزار می شود و به طور کل تعداد بالغ بر ۲۱۰۰ نفر عراقی در استان را داریم و از این تعداد حدود ۱۵۰۰ نفر افرادی که واجد شرایط رای گیری هستند، است.

وی تصریح کرد: انتخابات نیز به شکلی است که هر شهروند و تابعه عراقی که واجد شرایط رای گیری است شناسنامه آن فرد باید صادره از همان استانی باشد که کاندید درآن استان دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام این را نیز گفت: نامزدهای انتخابات پارلمانی عراق و هوادارانشان در استان ایلام تا چهارشنبه فرصت تبلیغات را دارند./م

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار