مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از بیمه تامین اجتماعی 200 فعال قرآنی در این استان تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 07 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ عمران خودآموز روز  اظهار کرد: این تعداد فعال قرآنی اعم از خواهر و برادر با حمایت این اداره کل در طول سه سال اخیر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.


وی با بیان اینکه این افراد از طریق صندوق حمایت از هنرمندان بیمه شده اند، ادامه داد: درصدی از این بیمه از سوی فعالان قرآنی و مابقی آن نیز از سوی دولت پرداخت می شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام ترویج برنامه های قرآنی و جذب علاقه مندان به قرآن کریم را از جمله مهم ترین برنامه های این اداره کل در کنار اجرای برنامه های فرهنگی و هنری اعلام کرد و افزود: در این زمینه تولید آثار فرهنگی و هنری با موضوع قرآنی در دستور کار قرار دارد.


خودآموز همچنین با اشاره به فعالیت دبیرخانه دائمی هفته قرآن و عترت در این استان گفت: سومین دوره هفته قرآن و عترت این استان آذرماه امسال برگزار خواهد شد.


وی برپایی نمایشگاهی از فعالیت های قرآنی، تجلیل از فعالان ، برگزاری مسابقه و سایر برنامه های مرتبط با کلام وحی را از جمله مهم ترین برنامه های این هفته عنوان کرد.


خودآموز همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه رمضان از برگزاری 30 محفل انس با قرآن، تجلیل از فعالان قرآنی و برگزاری مسابقه نهج البلاغه و قرآن در شبهای ماه رمضان امسال خبر داد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار