دبیر هیات جانبازان و معلولان ایلام گفت: امیر رضا احمدی ورزشکار ایلامی در رده سنی بزرگسالان برای پنجمین بار به اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان دعوت شد.
کد خبر: ۶۰۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴ 06 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدتقی حیدریان اظهار کرد: این اردو جهت آمادگی ورزشکاران برای حضور در رقابت های جهانی آلمان و پارا آسیایی 2018 جاکارتا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این اردو به مدت 10 روز به میزبانی استان مازندران برگزار می شود، گفت: احمدی در چهار مرحله قبلی شایستگی خود را برای حضور در پنجمین مرحله آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جانبازان ومعلولان نشان داد.

این ورزشکار که عضو تیم ملی جوانان بسکتبال با ویلچر بوده اکنون در تیم ملی بزرگسالان نیزعضویت دارد.

پنجمین اردوی آمادگی بسکتبال جانبازان و معلولان از 28 اردیبهشت تا هفتم خرداد ماه برگزار می شود و این بسکتبالیست باید در تاریخ مذکور خود را به کادر فنی کمپ های تیم ملی معرفی کند.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای 26 هزار و 960 نفر ورزشکار سازمان یافته و بیش از 300 هیات ورزشی است که از این تعداد 48 هیات ورزشی استانی است.

رشته بسکتبال با ویلچر یکی از 11رشته فعال هیات ورزشهای جانبازان و معلولان استان ایلام از سال 64 فعالیت خود را با حضور در مسابقات کشور شروع کرده و تاکنون سابقه 15 سال حضور در لیگ دسته یک و هفت سال حضور در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد و تاکنون در رقابت های دسته یک موفق شده 15 مدال طلا و نقره را کسب کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار