رئیس پلیس تهران با بیان اینکه این درگیری از قبل برنامه‌ریزی شده بود، گفت: این افراد می‌دانستند که مأمور ما هر روز در آن نقطه مستقر است و با نیت درگیری آمدند تا فیلمی تهیه کرده به آن دختر معلوم الحال بدهند.
کد خبر: ۶۰۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 06 May 2018

به گزارش تسنیم، سردار حسین رحیمی در اولین همایش فرهنگیاران پلیس که با مشارکت معلمان پرورشی مدارس تهران برگزار شد، با تجلیل از جایگاه معلمان، آنها را اسطوره‌های مسئولیت‌پذیری و ایثار عنوان کرد که عنصر اصلی در تربیت نسل آینده هستند و با تکریم تلاشهای آنها، اظهار کرد: ما باید به دانش‌آموزان و نوجوانان خود نحوه تفکر درست را آموزش دهیم و این در حالی است که در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا نوجوانانشان را با فرهنگی خاص که القاکننده راهبری آنها در آینده است تربیت می‌کنند و به آنها یاد می‌دهند که باید دنیا را رهبری کرده و سیستم آموزشی آنها نیز بر همین باور چیده شده است.

وی با بیان اینکه "کشورهای غربی و آمریکا می‌خواهند کنترل ما را به‌دست گیرند"، گفت: بیشترین هجمه‌ای که دشمنان به ما وارد می‌کنند تنها به‌خاطر ایده و تفکری است که ما داریم و معتقدیم همه ملت‌ها باید آزاد باشند و کسی نباید برای دیگری تعیین و تکلیف کند.

وی اضافه کرد: این دشمنی تا اندازه‌ای است که بارها خودشان اعلام کردند که میلیاردها دلار برای تحقق اهداف شوم خود هزینه می‌کنند ولی دست آخر ایران مانع دستیابی به اهداف آنها در منطقه می‌شود.

رئیس پلیس تهران با ابراز اینکه "باید هوشیارانه نسبت به دنیای امروز نگاه کنیم و از سختی‌های مسیر اطلاع داشته باشیم"، گفت: ما باید بدانیم که در چه مسیری گام گذاشتیم و چه راه سختی را انتخاب کرده‌ایم و دلیرانه و شجاعانه ایستادگی کنیم ولی متأسفانه بعضاً شاهدیم بعضی از جوانان بسیار راحت در دامن دشمن می‌غلطند که باید با آموزش‌های صحیح اجازه ندهیم چنین اتفاقی بیفتد.

وی تصریح کرد: پلیس یک مجموعه مردمی است و الحمدلله در آخرین نظرسنجی‌ها در رتبه چهارم مقبولیت میان مردم قرار داشته و این رضایت مردمی بالاترین افتخار برای ماست که خود را خادم مردم و خدمت‌گزار آنها می‌دانیم.

وی با تأکید بر اینکه "دشمن برنامه‌ریزی‌های سنگینی برای ترویج ابتذال و قانون‌گریزی جوانان ما کرده است"، گفت: امروز شاهدیم که دشمن در تمام صحنه‌ها امکانات کامل خود را به میدان آورده و در جهت ابتذال و قانون‌گریزی جوانان ما گام برمی‌دارد.

رئیس پلیس تهران با اشاره به فیلم جنجالی درگیری یکی از مأموران زن گشت ارشاد با دو دختر جوان و هجمه‌های سنگینی که بعد از آن به پلیس وارد شد، گفت: در این ماجرا دو خانم با کلماتی بسیار زشت و رکیک به مأمور ما که به آنها تذکر داده بود حمله‌ور شدند، در فیلمی که بخشی از آن منتشر شده کاملاً واضح است که این دختران از چه کلمات رکیکی استفاده می‌کنند. خوب، بعد از این خودتان شاهد بودید که چه فضاسازی کردید.

رحیمی ادامه داد: این اتفاق درحالی افتاد که این مأمور زن، بارها به زنان و دختران این شهر گل هدیه داده بود و آنها اطلاع کامل داشتند که این خانم هر روز در آن نقطه از پارک طالقانی انجام وظیفه می‌کند لذا با نیت درگیری وارد صحنه شدند تا فیلمی تهیه کرده و به آن دختر معلوم الحال بدهند.

وی اضافه کرد: پس از این فضاسازی‌ها و هجمه‌هایی که علیه پلیس و مأموران ما شد همه تصور کردند ما با این فضاسازی‌ها می‌ترسیم و صحنه را خالی می‌کنیم، اما ما در مقابل 200 هزار شهید این مرزوبوم چه جوابی بدهیم و چگونه می‌توانیم عقب‌نشینی کنیم و در محکمه الهی چه پاسخی خواهیم داشت؟

رئیس پلیس تهران تأکید کرد: شما معلمان و یکایک آحاد جامعه اگر دقایقی به این موضوعات توجه کنید متوجه می‌شویم که امروز کشورمان در چه وضعیتی قرار دارد و هر یک از ما چه مسئولیتی به‌عهده داریم؛ مگر می‌توانیم عقب‌نشینی کنیم.

رحیمی با ابراز اینکه نیروی انتظامی و پلیس خادم مردم بوده و در مقابل اشرار و مجرمان با قدرت می‌ایستد گفت: یکی از رویکردهای حساس و مهم ما رویکرد اجتماعی است و امروز 5 هزار و 730 نفر به‌عنوان پلیس افتخار 8 هزار و 320 نفر به‌عنوان فرهنگیار ترافیکی و بیش از یک میلیون دانش‌آموز تحت عنوان همیاران پلیس ما را جهت ارتقای امنیت و فرهنگ ترافیکی و پلیسی یاری می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار