مدیر آموزش و پرورش آبدانان با ذکر درخشش فرهنگیان این شهرستان در برنامه های فرهنگی گفت: سال تحصیلی 96-97 تعداد 380 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان مدارس این شهرستان حائز رتبه های ملی و استانی شدند.
کد خبر: ۶۰۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ 06 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد پیری  در آیین تجلیل از معلمان نمونه اظهار کرد: سال تحصلی جدید چهار هزار و 400 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان آبدانان در 210 مسابقه و برنامه فرهنگی و آموزشی شرکت کرده و موفق شدند 380 رتبه ملی و استانی در زمینه های ورزشی، فرهنگی، علمی ، آموزشی، قرآنی و هنری بدست آورند.

وی با اشاره به رسالت سنگین متولیان و مربیان در تعلیم و تربیت نسل های آینده افزود: پاسداری از ارزش های اسلامی و توسعه و ترویج معارف و دستآوردهای انقلاب اسلامی و تقویت و ترویج برنامه های دولت تدبیر و امید مهم ترین راهبرد و نقشه راه اداره آموزش و پرورش شهرستان آبدانان است.

در این آئین که با حضور جمعی از فرهنگیان و مدیران اجرایی در سالن اجتماعات شهید بهشتی آبدانان برگزار شد، فرماندار آبدانان با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: طی مدت سه سال گذشته 18 فضای آموزشی در این شهرستان با هزینه ای معادل 170 میلیارد ریال احداث، تعمیر و تجهیز و به آموزش وپرورش تحویل شده است.

مجید عسگری توسعه و ساماندهی وضعیت کشور در تمام ابعاد را مدیون تلاش معلمان دانست و افزود: اعتبارهای حوزه آموزش و پرورش آبدانان در دولت تدبیر و امید به میزان 170 درصد افزایش یافته است .

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از 30 نفر از فرهنگیان ماندگار، بازنشستگان و جانبازان دوران دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار