استاندار ایلام در آیین زنگ سپاس از معلم :
آیین زنگ سپاس همزمان در یک هزار و 300 واحد آموزشی و بصورت نمادین با حضور جمعی از مسئولان استانی، معلمان و دانش آموزان در دبیرستان دخترانه آقا حسین ابن علی(ع) شهر ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ 01 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ استاندار ایلام در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید آیت الله مرتضی مطهری گفت: این روحانی گرانقدر از شخصیت های برجسته تاریخ ایران محسوب شده و مروج جمهوری اسلامی ایران بود.

قاسم سلیمانی دشتکی تاکید کرد: شهید مطهری شخصیتی دین مدار، سیاست مدار، مدیر و مدبر و از پایه گذاران نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ایشان نقش ارزنده ای در دوران خدمت معلمی در تربیت دانش آموزان داشته ادامه داد: شهید مطهری پیشتاز در روشنگری، اعتقادهای دینی و پیروزی انقلاب بود و امروز معلمان با وجود تنگناها و مشکلاتی که دارند همچنان حافظ نظام، ولایت و کشور ایران اسلامی هستند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مشروعیت نظام به حمایت های مردم هستند، افزود: هدف انقلاب اسلامی حضور مردم در جامعه، انتخابات و مبارزه با بی بند و باری غرب است و چنانچه کسی از آن منحرف شود راه قانونی برای برخورد با او وجود دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این آیین گفت: شخصیت شهید مطهری جهانی و کم نظیر است چراکه ایشان شخصیتی جامع و کامل داشته است.

اسفندیار رستم زاد افزود: معلمان پشتوانه ملت و سرمایه های فکری جامعه هستند که با آموزش های خود به آینده سازان عدالت را در جامعه گسترش و ناهنجاری ها را از بین می برند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار