مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام ؛
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: از زمان افتتاح بیمارستان شهدای زاگرس استان ایلام تا کنون ١٩۰ مورد زایمان طبیعی و سزارین داشته که در صورت حضور پزشک متخصص می توان جز موفقیت های بخش درمان تامین اجتماعی نام برد.
کد خبر: ۵۹۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶ 28 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛دکتر کریم لاله ماژین در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: تعداد مراجعه به مراکز ملکی مدیریت تامین اجتماعی استان در سال 96 بیش از 500هزار بار بوده که نسبت به سنوات گذشته و اجرای نظام طرح سلامت افزایش 43درصدی و افزایش 63 درصدی در بخش بستری و جراحی های سرپایی رشد 10درصدی را داشته است

وی با اشاره به هزینه 72 میلیارد تومانی در بخش بستری و سرپایی در مراکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی ایلام افزود : از این میزان 42 میلیارد تومان در بخش سرپایی با 2 میلیون و 600 بار مراجعه و در بخش بستری 29 هزار بار مراجعه با 30 میلیارد تومان مورد هزینه شده است .

وی افزود: این میزان سال 95 در بخش بستری 26 هزار و در بخش سرپایی 2 میلیون و 480 هزار بار مراجعه با 690 میلیارد ریال هزینه شده است.


وی به تعداد394 مرکز درمانی غیر مستقیم طرف قرداد مدیریت درمان اشاره کرد بیان داشت : در این مراکز به جمعیت ٢٨۰ هزار جمعیت استان خدمات رسانی ارائه می شود که در بعضی شهرستان های استان این موضوع با رشد ۴۵ درصد مواجه هستند.


لاله ماژین با اشاره بر اینکه تمام مراکز درمانی ایلام ،طرف قرداد مدیریت درمان استان هستند افزود : مصوب بودجه سال 96 در بخش درمان تامین اجتماعی استان 57 میلیارد تومان بوده که تا پایان سال 96نزدیک به 72میلیارد اسناد درمانی بررسی شده است .

دکتر لاله ماژین اظهار کرد: بیشتر بدهی های پزشکی سال 96 در داروخانه ها تا پایان مهر، پزشکان ودندان پزشکان تا پایان تیر ،بیمارستان های دانشگاهی تا پایان شهریور ، بیمارستان و درمانگاه های خصوصی تا پایان خرداد ،پارکلینک تا پایان اردیبهشت 96 این هزینه ها پرداخت و روز های آتی نیز بخشی دیگر از این هزینه هامبا مراکز طرف قرداد پرداخت خواهد شد .

وی عنوان کرد: برآورد سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کلنگ زنی 2 درمانگاه مهران و دره شهر با اعتبار 220 میلیارد ریال بود که در صورت صدور مجوزهای مورد نیاز سال جاری ساخت و ساز آن آغاز می شود.

 

وی با اشاره به اعمال حذف دفترچه درمانی در سال گذشته افزود :حذف دفترچه درمانی برای تسهیل در کار بیمه شدگان و پزشکان به صورت الکترونیک ارائه اکنون ارائه می گردد.

لاله ماژین به اراوه خدمات در ایام اربعین حسینی اشاره کرد افزود : در ایام اربعین سال گذشته در ٢ هفته با ارائه امکانات ویژه و خدمات دهی به زائرین بیش از ٢٢ هزار نفر بار مراجعه و ٢٩ هزار خدمت به ثبت رسید که این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار