معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام بر لزوم ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۵۹۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 28 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛فرزاد یاسمی از اهداء هدیه به متولدان فرزند پسر کارکنان انتظامی استان ایلام در آستانه نیمه شعبان خبر داد.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: متولدان فرزند پسر کارکنان انتظامی استان ایلام که در آستانه نیمه شعبان متولد می‌شوند و نام مبارک "مهدی" را انتخاب می‌کنند، هدیه دریافت می‌کنند.

یاسمی تصریح کرد: آشنایی و ارتباط با امام زمان(عج) و ترویج فرهنگ مهدویت حداقل کاری است که در عصر غیبت امام زمان(عج) می‌توانیم انجام دهیم.

وی افزود: آموزه‌های دینی مهدوی دارای دامنه و پیشینه تاریخی است و جزء بنیادی‌ترین اعتقادات مسلمانان شمرده می‌شود و در میان دیگر ادیان نیز با عنوان مصلح جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام یادآور شد: نیروی انتظامی در راستای ترویج فرهنگ مهدویت اقدام به فراخوان برای متولدان فرزند پسر پلیس استان ایلام که از تاریخ هشتم الی دوازدهم  اردیبهشت ماه متولد می‌شوند، کرده است.

وی افزود: در این طرح ، به فرزندان پسر کارکنان انتظامی استان ایلام که با نام مبارک "مهدی" در تاریخ های ذکر شده مزین شود ،هدایایی تقدیم خواهد شد.

یاسمی با بیان اینکه در این طرح فقط نام مبارک "مهدی" ملاک است و به سایر القاب و نام های دیگر ترتیب اثر داده نخواهد شد، گفت: کارکنان واجد شرایط جهت دریافت هدیه، با در دست داشتن کپی شناسنامه فرزند خود در تاریخ مقرر به معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام مراجعه کنند.

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار