رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه نیروی انتظامی از مقبولیت و اعتماد عمومی برخوردار است، گفت: امروز اعتماد مردم یک سرمایه عظیم برای نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۵۹۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 26 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام، حجت‌الاسلام محمد فتاحی اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی به یک سازمانی متدین، مقتدر و انقلابی تبدیل شده است که با تمام توان دارد از استقلال و مرزهای ایران حفاظت و حراست می‌کند.

وی افزود: نیروی انتظامی خدمات ارزنده‌ای را در جامعه ایفا می‌کند و مردم نیز قدردان این نیرو هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام یادآور شد: حراست از مرزها، ایجاد امنیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تنها گوشه کوچکی از اقدامات بیشماری نیروی انتظامی در کشور است.

فتاحی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار محوری رهبر معظم انقلاب که در راستای نامگذاری سال 97 عنوان داشتند اشاره کرد و گفت: تحقق این شعار راهبردی نیازمند عزم همگانی است.

وی افزود: حمایت و استفاده از کالای ایرانی بایستی در جامعه به یک عرف و عادت تبدیل شود تا کارخانه های داخلی رونق پیدا کرده و بیکاری در جامعه رخت بربندد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: استفاده از کالا و محصول ایرانی ، جوانان این مرزو بوم را به خودباوری برای پیشرفت ایران اسلامی سوق می دهد.

گفتنی است در پایان این مراسم از سرهنگ حسن کاظمی جانشین انتظامی استان ایلام و 5 جانباز دیگر به مناسبت روز جانباز با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار