امروز همزمان با چهارم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس رادیو ایران ، مراسم تجلیل از صدا های ماندگار رادیو ایلام با حضور کارکنان صدا و سیمای مرکز ایلام و جمعی از مسئولان در محیطی گرم و صمیمی برگزار شد .
کد خبر: ۵۹۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ 24 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ استاندار ایلام در این مراسم با تقدیر از جایگاه ارزشمند رادیو ایلام در میان مخاطبان گفت: امروزه همه مردم از اقشار مختلف ، شنونده برنامه های رادیو بوده و به آن اعتماد کامل دارند .


سلیمانی با اشاره به اینکه رادیو در مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و...در همه مقاطع نظام جمهوری اسلامی ایران سرنوشت ساز و اثر گذار بوده است افزود: تعامل مثبت میان بخش های مختلف صدا و سیمای مرکز ایلام با دستگاههای اجرایی استان موجب پیشرفت و توسعه استان شده است .


مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام هم در این مراسم هنر مندان رادیو را سرمایه های رسانه استانی دانست و گفت : در حال حاضر برنامه های صدای مرکز ایلام بصورت 24 ساعته ، در 52 عنوان و 12 ساختار مختلف به سمع مخاطبان رادیو ایلام می رسد.


شیروی از رضایتمندی 83 درصدی مخاطبان از برنامه های صدای مرکز ایلام خبر داد و افزود: معاونت صدای مرکز ایلام از نظر تعداد مخاطب ، در میان 6 استان برتر کشور قرار دارد.


وی همچنین با تقدیر از عملکرد دست اندر کاران صدای مرکز ایلام در ایام اربعین گفت: با راه اندازی فرستنده های پرقدرت و سیار و همچنین راه اندازی رادیو اربعین ، پارسال مخاطبان رادیو ایلام را به بهترین شکل ممکن با حال و هوای اربعین در استان همراه کردیم .


در مراسم تجلیل از همکاران و صداهای ماندگار رادیو ایلام از آقایان غلام عباس خسروی پور و عبد الحمید یعقوبیان به عنوان صدا های ماندگار رادیو ایلام و از منتخبین جشنواره تولیدات مراکز استان ها تقدیر شد .


همچنین در این مراسم از بیست اثر موسیقی فاخر که به همت واحد سرود و موسیقی مرکز تولید شده بود رونمایی شد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار