شهردار شهر سرابله از افتتاح و آغاز بکار میدان جدید میوه و تره بار این شهر خبر داد و گفت: دستفروشان این شهر برای فعالیت به این مکان منتقل می شوند.
کد خبر: ۵۹۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 23 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ روح اله پری زاد در آیین آغاز بکار میدان میوه و تره بار شهر سرابله اظهار کرد: افتتاح این میدان در سال حمایت از کالای ایرانی به منظور ساماندهی مشاغل داخل شهر و بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل های بومی و حمایت از تولید کنندگان است.

وی افزود: ساماندهی میوه فروشان و دست فروشان سیار داخل شهر از دغدغه های مهم مسئولان بود که بصورت پراکنده و نامنظم اقدام به کسب و کار می کردند و در راستای نظم بخشیدن به شهر و تمرکز فعالیت های گوناگون این مکان مناسب برای فعالیت های اقتصادی در نظر گرفته شد و از این تاریخ تمام فعالیت های دست فروشان و عرضه کنندگان میوه و تره بار بصورت منظم در میدان جدید صورت خواهد گرفت.

شهردار سرابله تاکید کرد: این مکان با ظرفیت ساماندهی تمام فعالان و با همکاری بخش خصوصی به مساحت سه هزار متر مربع با نظارت شهرداری و شورای اسلامی شهر و با امکاناتی همچون غرفه های متعدد، آب، برق، سرویس های بهداشتی و با نرخ مصوب شورای شهر بصورت سالیانه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

پری زاد یادآور شد: از این پس از استقرار هرگونه دستفروش و سد معبر در پیاده روهای سطح شهر به شدت جلوگیری می شود و در خصوص سد معبر بعضی از مغازه داران تذکرات کتبی و شفاهی ابلاغ شده و در صورت تکرار برابر مقرارات قانونی اقدام خواهد شد، چراکه آسایش و آرامش مردم سرابله و همچنین مسافران شهرها و روستاهای همجوار در اولویت مجموعه شهرداری است.

وی مزایای میدان میوه و تره بار و البسه شهر را آسایش و آرامش کسبه در فصول مختلف، کاهش بار ترافیکی، سهولت در رفت و آمد مردم، استفاده بهینه و مناسب از فضای اطراف دریاچه توریستی و تفریحی برشمرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار