معاون اقتصادی استانداری ایلام ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استانداری ایلام گفت:برای توسعه کسب و کار و رونق و اشتغال در این حوزه نیاز به همکاری شفاف و مستمر بخش دولتی و خصوصی است.
کد خبر: ۵۹۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 23 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ ایوب درویشی در جلسه کمیته پیگیری توسعه و رونق کسب و کار در حوزه آی تی با بیان این مطلب افزود: در حوزه معاونت اقتصادی تصمیم گرفته شد که ارتباط مستقیم با فعالین و تشکل های صنفی رسمی و غیر رسمی برقرار شود و یکی از مهمترین حوزه ها بخش فناوری اطلاعات و آی تی است.

وی با تأکید بر بررسی تمام مسائل و مشکلات حوزه کسب و کار آی تی در استان ادامه داد: ما به دنبال پاسخ به این سوال هستیم که چگونه می توانیم در حوزه ی آی تی و آی سی تی اشتغال ایجاد کنیم و رونق اقتصادی و کسب و کار در این حوزه صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی تصریح کرد: بخش فناوری اطلاعات ، آی تی و آی سی تی برای فعالیت در حوزه اقتصادی و رونق کسب و کار و اشتغال بسیار پر ظرفیت است.

وی با تأکید بر فعالیت جوانان و فارغ التحصیلان این حوزه خاطر نشان کرد: ما به دنبال ایجاد یک نقشه راه و برنامه ریزی مدون برای فعال نمودن جوانان و نخبگان این حوزه و گسترش ایده های ثروث ساز هستیم که می توانیم در این حوزه از شتاب دهنده ها برای حضور در استان و استفاده از تجربیات استان های دیگراقدام کنیم.

درویشی با تأکید بر اینکه امسال اعتبارات خوبی برای کمک به پارک ها و شرکت های دانش بنیان در نظرگرفته شده است ابرازداشت: به سرعت باید به دنبال تدوین سند جامع در این حوزه و استفاده از حمایت های دولتی و فعال نمودن شرکت های دانش بنیان هستیم چرا که یکی از شاخص های اقتصاد مقاومتی حمایت از شرکت های دانش بنیان خصوصا در بخش فناوری اطلاعات است

وی همچنین تأکید کرد : برای نتیجه گرفتن از فعالیت هایی که در این حوزه انجام می شود باید این کمیته به صورت مستمر برگزار شود و پیگیری های لازم در این حوزه صورت گیرد.

معاون استانداری ایلام اضافه کرد: تلاش ما این است که با کمک فعالین این بخش نسبت به تدوین سند زیست بوم کسب و کار حوزه فناوری اطلاعات استان اقدام کنیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار