مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: در حال حاضر ٢٩٥ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد این استان فعالیت دارند.
کد خبر: ۵۹۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 23 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر ۸۹ کتابخانه عمومی مخزن‌دار و ۲۹۵ کتابخانه باز در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری این استان فعالیت دارند .

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ٨٩ کتابخانه عمومی مخزن دار در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مسجد با بیش از ٣ هزار جلد کتاب فعالیت دارند، افزود: همچنین قفسه‌های کتابخانه‌های باز در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری برای نمازگزاران فعالیت دارند .

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با اشاره به عضویت ٤٣ هزار نفر در کتابخانه‌های کانون‌های مساجد این استان، اضافه کرد: عمده فعالیت‌های کتابخانه‌ای کانون‌های مساجد در مناطق روستایی این استان است .

چراغی‌پور عنوان کرد: در طول سال نیز با حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز کتاب‌بین کتابخانه‌های کانون‌های مساجد توزیع می‌شود و تلاش می‌شود که فعالیت‌های کتابخانه‌ای در مناطق روستایی توسعه یابد .

وی در پایان اظهار کرد: سال گذشته نیز ١٠ روستای استان به‌عنوان روستاهای دوستدار کتاب به ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور معرفی شدند که مور تقدیر قرار گرفتند

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار