بنا به اين گزارش این مرد سعی داشت تا از حصارهای خانه ی سوئیفت بالا برود. این سایت گزارش داد حراست خانه ی تیلور سوئیفت چندین بار از او می خواهد تا از روی حصارها پایین بیاید که در نهایت مجبور به...
کد خبر: ۵۹۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 23 April 2018
 

درد سرهای هواداران سمج برای تیلور سوئیفت

یکی از هواداران تیلور سوئیفت که سعی می کرد از حصارهای خانه ی او بالا برود دستگیر شد. تیلور سوئیفت در اوایل آوریل سال جاری با اقدام زشت یکی از هواداران خود مواجه شد. مردی به نام جاستین سعی داشت تا از حصارهای قصر سوئیفت بالا برود و به درون خانه ی او نفوذ کند. او به دلیل تجاوز به مایملک غیر و عدم ترک آن به شش ماه حبس محکوم شد. البته تیلور سوئیفت در هنگام وقوع این اتفاق در خانه نبوده است.

 
 

 

بنا به گزارش pagesix این مرد سعی داشت تا از حصارهای خانه ی سوئیفت بالا برود. این سایت گزارش داد حراست خانه ی تیلور سوئیفت چندین بار از او می خواهد تا از روی حصارها پایین بیاید که در نهایت مجبور به دستگیر کردن او می شوند. این خانه ی تاریخی و باشکوه در بورلی هیلز منطقه ی اشرافی نشین در غرب لس آنجلس واقع شده است.

پیش از تیلور به ساموئل گولدوین تهیه کننده ی معروف آمریکایی تعلق داشت و در سال ۲۰۱۵ در مقابل ۲۵ میلیون دلار به سوئیفت فروخته شد. این عمارت تاریخی پس از ورود سوئیفت بازسازی شد؛ این خواننده ی پاپ برای خصوصی تر شدن فضا و امنیت بیشتر محوطه اطراف خانه ی خود را حصار کشی کرد.

درد سرهای هواداران سمج برای تیلور سوئیفت

چند روز قبل از این ماجرا هم یکی دیگر از هواداران تیلور سوئیفت به نام بروس رولی در انسونیا در ایالت کنتیکت از یک بانک محلی سرقت کرد تا توجه این ستاره ی پاپ را برانگیزد. او مقداری از پول های به سرقت رفته را از حصارها به درون خانه انداخت. پلیس سارق را دستگیر می کند. او در دفاع از خود گفته فکر می کردم سوئیفت از این کار من خوشش بیاید. رولی می گوید وارد بانک شده و بدون نشان دادن اسلحه پول را دریافت کرده است.

درد سرهای هواداران سمج برای تیلور سوئیفت

تیلور آلیسون سوئیفت متولد ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ خواننده و ترانه‌سرای اهل آمریکا است. او در شهر وایومیسینگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهارده‌سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد. او قراردادی را با بیگ ماشین رکوردز امضاء کرد و به جوان‌ترین ترانه‌نویس انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی تبدیل شد. او در اکتبر ۲۰۰۶، اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد. آهنگ «ترانه ی ما» او را به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل کرد که به رتبه ی اول جدول داغ ترین ترانه‌های کانتری رسیده است. سوئیفت در سال ۲۰۰۸ نامزد بهترین خواننده جدید در جوایز گرمی سال ۲۰۰۸ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار