جانشین انتظامی استان ایلام گفت: مشاوران و مددکاران انتظامی حافظ اسرار مردم باشند.
کد خبر: ۵۹۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 22 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام،  سرهنگ حسن کاظمی امروز در مراسم تجلیل از مشاوران  و مددکاران اجتماعی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: آسیب های اجتماعی غالباً زائده کمبودهاست و همه جرائم نیز  از این آسیب ها سرچشمه می گیرد.

وی افزود: در هر جایی که جرمی اتفاق می افتد ریشه یک آسیب اجتماعی در میان است که از آن پیشگیری نشده و در جامعه بروز و ظهور پیدا کرده است.

جانشین انتظامی استان ایلام یادآور شد: وظیفه نیروی انتظامی به عنوان نوک پیکان، برقراری نظم و امنیت در جامعه  است و لاجرم بایستی با تخلفات برخورد کند.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر نیروی انتظامی علاوه بر برخورد با تخلفات، در مباحث اجتماعی ورود پیدا کرده و خدا را شکر،پرونده درخشانی در این زمینه داشته است.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: مهمترین اقدامی که نیروی انتظامی در حوزه ورود به مباحث اجتماعی انجام داده است، راه اندازی مراکز مشاوره و مددکاری در سطح استان ها و کلانترهای و پاسگاههای شهرستان های تابعه بوده است.

وی به نقش کلیدی مشاوران و مددکاران انتظامی اشاره کرد و گفت: مشاوران و مددکاران نقش یک معلم و مربی دارند که بایستی دلسوزانه در راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی گام بردارند.

جانشین انتظامی استان ایلام یادآور شد:مشاوران و مددکاران بایستی حافظ اسرار مردم باشند و با دقت و ظرافت کنترل کنند چرا که مردم آنها را به عنوان امین خود می دانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار