مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام؛
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت:از مجموع 680 روستای استان تاکنون 325 روستا به اینترنت پرسرعت مجهز شده اند که از این تعداد 240 روستا مربوط به عملکرد سال گذشته این شرکت است و امسال نیز226 روستای دیگربه اینترنت پرسرعت بی سیم متصل می شوند.
کد خبر: ۵۹۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ 21 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس بیرامی  اظهار کرد: از مجموع 680 روستای استان تاکنون 325 روستا به اینترنت پرسرعت مجهز شده اند که از این تعداد 240 روستا مربوط به عملکرد سال گذشته این شرکت است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام با اشاره به نفوذ اینترنت نسل سوم در شهرهای استان افزود : 25 شهر این استان  ایلام تاکنون به نسل سوم اینترنت 3G مجهز شده است.

وی با بیان اینکه تنها هفت روستای"بالای 20 خانوار" استان از خدمات ارتباطی بی بهره است، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان 97 این تعداد روستای باقی مانده به خدمات ارتباطی مجهز خواهند شد.

بیرامی از تکمیل زیرساخت های ارتباطی اربعین بخصوص در مرز مهران و مرز چیلات در شهرستان دهلران خبر داد و گفت: در جریان سفر وزیر ارتباطات و فناوری به استان بر تسریع و شتاب بخشی در اجرای این پروژه ها تا پایان سال جاری تاکید شده که برنامه ریزی های لازم در حال انجام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار