مدیر کل بنیاد شهید ایلام :
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت:به مناسبت سالگشت میلاد با سعادت حضرت عباس(ع) و گرامی داشت روز جانباز اجرای طرح علمداران حماسه در این استان آغاز شد.
کد خبر: ۵۹۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 21 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سلیمان رستمیان به مناسبت آغاز هفته جانباز افزود: در اجرای این طرح امروز ائمه جمعه شهرستان ها با سه خانواده جانباز در هر شهرستان دیدار خواهند کرد.


وی هدف از اجرای این طرح را که همه ساله اجرا می شود بزرگداشت مقام جانبازان و تجلیل از ایثار و از خودگذشتگی آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس برشمرد.


وی با بیان اینکه به مناسبت هفته جانباز 19 برنامه مختلف در استان اجرا می شود، ادامه داد: سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه توسط جانبازان، تبلیغات محیطی، مسابقه های ورزشی، خاطره گویی جانبازان در مدارس و تجلیل از جانبازان شاغل از جمله این برنامه ها است.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام ادامه داد: اکنون نزدیک به 12 هزار جانباز در استان ایلام وجود دارد که از این تعداد، هفت هزار نفر زیر 25 درصد، سه هزار و 265 نفر بین 25 تا 30 درصد، 441 نفر بین 40 تا 49 درصد، 377 نفر بین 50 تا 69 درصد و 151نفر نیز بالای 70 درصد جانبازی دارند و حدود 400 نفر جانباز زن هستند.


استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس سه هزار شهید، 12 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است. /م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار