جلال میرزایی نماینده استان درمجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان چرداول ،روز پرکاری را برای خود رقم زد . حضور در پنج نشست وبررسی مشکلات ونارساییهای مردم و ادقام درراستای انتقال این مشکلات ونارساییها به دستگاههای مرتبط ره آورد این دیدارها بود.
کد خبر: ۵۹۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶ 20 April 2018

جلال میرزایی نماینده اصلاح طلب استان ایلام یکی از معدود نمایندگان استان است که درکنار تلاشهای موثر خود در سطح کلان وارتباط گیری با وزرا ومعاونین آنها ،همواره در راه برون رفت استان از مشکلات جاری از هیچ کوششی فروگذار نکرده است ،در سطح استان نیز با حضور در بین گروههای مختلف مردمی با دقت به خواست ومطالباتشان گوش فرا داده وبدون شانتاژ خبری واستفاده از روشهای منسوخ پوپولیستی در مسیر واقعی وظایف نمایندگی خویش برای رفع دغدغه های بخش ها وصنوف مختلف گام های اصولی بر می دارند.

یکی از شاخصه های ویژه این نماینده که از وی چهره ای متمایزتر از دیگران به نمایش می گذارد ،حضور بدون هیاهو وفارغ از رفتارهای تبلیغاتی در بین مردم ،صراحت لهجه و صداقت با مردم ومهمتراز همه میزان نفوذ واثر گذاری وی در سطح کلان است ،موضوعی که شب گذشته وزیر جوان ارتباطات در جلسه شورای اداری با بیان جمله " دکتر میرزایی یکی از نمایندگان شاخص واثر گذار در سطح کشور " بر این مدعا صحه گذاشت .

البته وجود این امتیازات وشاخصه ها به معنای نفی نکات ضعف و چشم پوشیدن از آنها وصرفنظر از انتقادات وارده بر ایشان نیست .شاید هم حرکت این نماینده در چارچوب وظایف واقعی نمایندگی، با وجود تفاوت نگاههای عامه نهادینه شده بر وظیفه نمایندگی در استان به آنها رنگ ولعاب بخشیده واینچنین به شکل ضعف وانتقادات ظهور وبروز نموده اند ،اما با این حال هیچ کس مطلق نبوده وضعف وانتقاد امری بدیهی در رفتار وعملکرد ایشان است.

دیدار با بزرگان ومعتمدین دهستان بیجنوند

بگذریم ،امروز پنجشنبه روز پرکاری برای نماینده استان در مجلس شورای اسلامی بود. جلال میرزایی از صبح امروز با حضور در بین مردم دهستان بیجنوند و دیدار با بزرگان ومعتمدین این منطقه از نردیک در جریان مشکلات و نارساییهای این منطقه قرار گرفت.

یکی از مطالبات مهم مردم منطقه بیجنوند ایجاد ایستگاه پمپاژ این منطقه محروم است که سالهاست بعنوان یک مطالبه جدی در بین گیر ودار های اداری رایج گم وگور شده است. اگر چه در دیدار اخیر استاندار از شهرستان ،قول وقرار هایی برای رفع مشکلات موجود در مسیر راه ایجاد این پمپاژ داده شد ،اما تماس دکتر میرزایی با معاون استاندار ،فرماندار شهرستان ومدیران کل جهاد کشاورزی و منابع آب وپیگیری های انجام شده حاکی از قرار گرفتن این پروژه در مسیر اجراست.

حضور در آیین تجلیل از ورزشکاران مدال آور چرداول

نماینده استان سپس راهی سرابله شد تا با حضور در فرمانداری شهرستان چرداول ،در ماسم تجلیل از مدال آوران ،سمن های فعال و روسای هیات های ورزشی شرکت نمایند. جلال میرزایی در آیین تجلیل از ورزشکاران موفق این شهرستان که اتفاقا با اختصاص مبلغ دومیلیون تومان مقدمات این آیین را فراهم آورده بود گفت :با وجود کمبود ومحدود بودن  منابع ،باید دقت شود حداکثر استفاده برده شود.

نماینده ایلام اظهار کرد:باید به این سوال پاسخ داده شود که در موفقیت های کسب شده در میادین ورزشی،مدیران ورزش وجوانان چقدر نقش آفرینی کرده اند؟در موفقیت ورزشکاران و افتخارات خلق شده ،مدیران تا چه اندازه موثؤ واقع شده اند ؟

وی افزود: حیف است اگر مدیری در این مسیر نقشی نداشته وکمی نکرده است بدنبال بهره برداری از موفقیتهای ورزشکاران استان در میادین ورزشی داخلی وبین المللی باشد.

میرزایی ادامه داد: مدیرکل ورزش وجوانان استان از معدود مدیران کلی است که باحضور در وزارتخانه همراهی نمایندگان برای رفع مشکلات ورزش استان را خواستار شده است .وزارتخانه از عملکرد کدیرکل ورزش راضی است اما این رضایت به معنای نمره کامل وی در حوزه مدیریتی نیست.

جلال میرزایی تصریح کرد:تلاش می کنیم با همراهی دیگر نمایندگان استان ،از طریق حضور در وزارتخانه  بخشی از مشکلات ورزش و ورزشکاران استان را مرتفع نماییم.

حضور درجمع فرهنگیان شهرستان

نماینده استان سپس با حضور در بین جمعی از فرهنگیان شهرستان به مطالبات این قشر،از نزدیک در جریان مشکلات ومطالبات آنان قرار گرفت .میرزایی در جمع معلمین پیشکسوت شهرستان به دقت به انتقادات آنان گوش فرا داد و وعده داد در فرصت باقیمانده گامهای قوی تری در راه رفع مشکلات آنان وهمچنین با بکار بستن ارشادات وپیشنهادات صاحبنظران ،مسیر را برای رفع مشکلات استان وتوسعه همه جانبه استان به کار بندد.

میرزایی با گریزی به مطالبات مردم شهرستان چرداول گفت : در هفته گذشته از  آخرین وضعیت ایجاد بخش آسمان آباد کسب اطلاع نمود. بزودی مقدمات اجرایی شدن این مهم در وزرات کشور فراهم خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت شد چناره اظهار کرد: پیگیری موثری در خصوص اجرایی شدن این طرح صورت گرفته او روند اجرای این طرح در مسیر واقعی خود قرار گرفته است.

حضور درنشست انجمن اسلامی معلمین چرداول

نماینده استان سپس راهی آموزش وپرورش چرداول شد تا با حضور در جلسه اعضای انجمن اسلامی معلمین این شهرستان به نکته نظرات اصلاحی آنان در راستای بهبود شرایط این دستگاه مهم واثر گذار گوش فرا دهد. در جلسه انجمن اسلامی معلمان چرداول استفاده از ظرفیت نیروهای کارآمد در مناصب مدیریتی آموزش وپرورش ،همراهی نماینده در رفع مشکلات ونارساییهای معلمان به بحث گذاشته شد.

حضور در جلسه اعضای شورای شهر وشهردار سرابله

آخر ین برنامه جلال میرزایی در چرداول ،حضور در جلسه شورای شهر وشهردار سرابله بود. دراین نشست اعضای شورای شهر با تبیین مشکلات موجود در مسیر توسعه شهر از نماینده استان همراهی وکمک برای رفع این مشکلات را خواستار شدند. پریزاد شهردار جوان این شهر نیز با ارایه پیشنهاداتی ،کمکهای نماینده استان در راستای رفع مشکلات شهر خصوصا تلاش برای جذب اعتبارات ،واختصاص قیر یارانه ای را خواستار شد.

جلال میرزایی با گوشزد نمودن لزوم همراهی وهمدلی اعضای شورای شهر وشهردار ،فرصت موجود را فرصتی طلایی برای خدمت به شهروندان دانست وگفت: از این فرصت برای رفع مشکلات ودغدغه های شهروندان استفاده شود.

میرزایی از اعضای شورای شهر وشهردار خواست که مشکلات موجود را به صورت جداگانه مکتوب نمایند تا با حضور در وزارتخانه های مرتبط ،رایزنی لازم برای رفع آنها صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار