مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قم از کاهش ذخیره آب این استان خبر داد و گفت: فروردین سال ۹۷ ذخیره آب قم به یک‌پنجم رسیده‌ است.
کد خبر: ۵۹۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳ 19 April 2018

به گزارش تابناک قم، احمد حاجی حسینی مسگر ظهر امروز در دیدار مدیران ارشد شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام‌جمعه قم که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) انجام شد، با اشاره به اینکه تمام سعی و تلاش مجموعه بر رضایت‌مندی مردم است، اظهار داشت: باوجوداینکه یک ثانیه قطعی آب و یا برق هم در طول روز موجب نارضایتی‌های مردم می‌شود اما تاکنون به‌ویژه در سال گذشته در راستای خدمات‌دهی و افزایش رضایت‌مندی مردم به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم.

وی افزود: در سال گذشته به‌ویژه در فصل پاییز و زمستان با توجه به کمبود بارش‌ها شاهد رقم خوردن اتفاقات خاصی در استان قم بوده‌ایم و به علت اینکه آب استان متکی به سرشاخه‌های دز است در تاریخ 25 فروردین 96 حدود 18 هزار لیتر در ثانیه انتقال آب به استان را داشته‌ایم اما در تاریخ 25 فروردین 97 این رقم به یک‌پنجم رسیده که این امر موجب کاهش ذخیره آب در سال گذشته شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قم تأکید کرد: با کمک مردم و صرفه‌جویی آنان باید با ذخایر سال‌های گذشته بتوانیم نگرانی‌های موجود در مورد کمبود آب را به پایان برسانیم.

وی عنوان کرد: کارگروهی در وزارتخانه با عنوان «سازگاری با کم‌آبی» تشکیل‌شده است که در چهارچوب این کارگروه برنامه‌های مختلف در راستای رفع مشکلات مردم به‌صورت منسجم دنبال می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار