اگر به دنبال اپیلاتور می گردید احتمالاً اپیلاتور براون یکی از گزینه‌های پر رنگ شماست. براون به طور خاص و تخصصی روی لوازم برقی شخصی کار کرده و محصولات تخصصی خوبی با قابلیت‌های بسیاری عرضه کرده است. قیمت اپیلیدی براون مدل مدل 561-7 حدود ۴۸۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۵۹۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 19 April 2018

اپیلاتور براون بهتر است یا پاناسونیک؟اگر به دنبال اپیلاتور می گردید احتمالاً اپیلاتور براون یکی از گزینه‌های پر رنگ شماست. براون به طور خاص و تخصصی روی لوازم برقی شخصی کار کرده و محصولات تخصصی خوبی با قابلیت‌های بسیاری عرضه کرده است. اما برند قدیمی دیگری هم وجود دارد که در حوزه لوازم شخصی برقی فعالیت‌های زیادی کرده و محصولاتش بسیار پر طرفدارند. بر خلاف براون، پاناسونیک از ابتدا به عنوان تولید کننده لوازم صوتی، تصویری و لوازم خانگی شناخته شد اما اکنون ریش تراش ها و اپیلاتورهای آن شناخته شده و پر فروش هستند. برای این که  ویژگی‌های این دو برند را با هم مقایسه کنیم، دو اپیلاتور از این دو برند را در نظر می گیریم و فراموش نکنید که بهترین اپیلاتورها را می توانید در فروشگاه اینترنتی زنبیل با بهترین قیمت پیدا کنید و از گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش عالی هم برخوردار شوید.

 اپيلاتور پاناسونيک مدل ES-ED70

اپیلاتور یا اپیلیدی پاناسونیک مدل ES-ED70 یک دستگاه با قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب است که سری تریمر هم دارد و امکانات کاربردی فراوانی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 5 سری و شانه‌ی مختلف، دو سرعت اصلاح و تجربه‌ای با درد کم و نتیجه‌ی بادوام‌تر از مزایای این مدل محسوب می‌شوند. همچنین کاربر می‌تواند موهای نواحی محدود را با استفاده از پوشش مخصوص و سری تریمر به خوبی اصلاح کند. سری دستگاه طوری طراحی شده که تا 60 درجه انعطاف داشته باشد و حرکت کند. 48 موچینی که در سری قرار دارد به هیچ وجه در تماس مستقیم با پوست قرار نمی‌گیرند و درد، التهاب و آسیب کمتری به پوست وارد می کنند. قیمت اپیلیدی پاناسونیک مدل ES-ED70 حدود ۴۰۰ هزار تومان است

اپیلاتور براون بهتر است یا پاناسونیک؟

اپيلاتور براون سري 7 مدل 561-7

استفاده از موچین‌های ظریف که توانایی درآوردن موهای دست و پا را با طولی در حدود نیم میلی‌متر دارند در کنار سری‌هایی که کارایی دستگاه را بالاتر می‌برند، این دستگاه‌ها را تبدیل به ابزارهایی بسیار محبوب کرده است، هر چند که قیمت اپی لیدی براون مدل 561-7 کمی  بالاست. سه سری دیگر نیز در جعبه‌ی دستگاه قرار داده شده که کاربر می‌تواند به راحتی و با یک فشار ملایم انگشت، آن‌ها را از روی دستگاه باز کرده و با دیگری تعویض کند. یکی از این سری‌ها، صفحه‌ی فویلی، مانند ریش‌تراش‌های مردانه دارد که به کمک آن می‌توان مو‌های ضخیم‌تر که ریشه‌ای محکم‌تر دارند را به راحتی اصلاح کرد. وجود ۴۰ موچین بسیار ظریف به کاربر کمک می‌کند تا با کم ترین حرکت دست، بیشترین نتیجه را از کار با این اپیلاتور کسب کند. این موچین‌ها با دقت بسیار بالایی موهایی به کوتاهی نیم میلی‌متر را درگیر کرده و به خاطر چینش حساب شده روی سری دستگاه با دقت بالایی موها را شکار می‌کنند. این موچین‌ها روی یک سَری با طراحی مدرن قرار گرفته‌اند که تمام عرض آن با پوست تماس پیدا کرده و کیفیت اصلاح را بسیار بالا می‌برد. High Frequency Massage System یک فناوری ساده اما مدرن است که توسط متخصصین براون طراحی شده و با تحریک ملایم پوست در زمان استفاده، تجربه‌ی بسیار لذت‌بخشی از موزدایی را برای کاربر به همراه دارد. قیمت اپیلیدی براون مدل مدل 561-7 حدود ۴۸۰ هزار تومان است.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار