مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: روسای هیات‌های ورزشی ناکارآمد در ایلام عزل می‌شوند.
کد خبر: ۵۹۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 18 April 2018

 به گزارش  تابناک ایلام،بهروز حیدرزاده در آیین انتخاب رئیس هیات بوکس استان ایلام اظهار داشت: در صورتی که روسای هیات‌ها نتوانند برنامه‌های خود را به مدت 2 ماه عملی و اجرا کنند از مقام خود عزل و برکنار می‌شوند.

وی ادامه داد: هیات بوکس استان ایلام باید با تشکیل یک تیم منسجم با کادر فنی باتجربه حضور پررنگی در سطح کشور داشته باشد. استفاده از تجربیات متخصصان و صاحب نظران برای ارتقا جایگاه ورزش قهرمانی در استان ضروری است تا موانع پیش رو را رفع و استعدادهای ورزشی را شناسایی و پرورش دهیم.

حیدرزاده با بیان اینکه ایلام بدلیل داشتن استعداد، پتانسیل و مزیت های فراوان در اکثر رشته های ورزشی موفق است، گفت: با انتخاب رئیس هیات جدید باید بوکس استان به جایگاه اصلی خود برسد و اداره ورزش و جوانان و فدراسیون نیز از این هیات حمایت خواهد کرد.

وی ضمن تقدیر از پیشکسوتان این عرصه تاکید کرد: در بخش ورزش حرفه‌ای باید در برنامه‌ریزی از متخصصان و صاحب‌نظران این عرصه استفاده کرد و موانع پیش رو را رفع و برای توسعه قهرمانی این ورزش تلاشی مضاعفی کرد، همه باید در کنار هم و از تمام پتانسیل هیات بوکس برای رشد و شکوفایی این ورزش بهره مند شویم و با برنامه‌ریزی، مدیریت مناسب و تعامل همه جانبه بعنوان یک خانواده برای رسیدن به هدف اصلی خود که ارتقا ورزش در سطح استان و شناساندن آن در عرصه های بین المللی است تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار