مدیرکل بنیاد شهید ایلام :
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: در چند سال گذشته در مجموع سه هزار و 223 نفر از جامعه هدف این نهاد به عنوان بیکار در سامانه جامع ایثارگران استان ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۵۹۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 17 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سلیمان رستمیان اظهار کرد: این افراد شامل فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25درصد بوده که دارای تحصیلات کاردانی تا مقطع دکترا هستند.

وی ادامه داد: این در حالی است که نزدیک به2هزار نفر دیگر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25 درصد استان نیز که هم اکنون در مراکز آموزش عالی تحصیل می کنند در آستانه فارغ التحصیلی قرار داشته و در آینده نزدیک به جمع بیکاران این نهاد می پیوندند.

وی اضافه کرد: زمینه اشتغال 260 نفر از جامعه ایثارگری این استان پارسال از محل سهمیه 25 درصد، بخش خصوصی و بازار کسب و کار فراهم شده است.

رستمیان با ذکر اینکه روند بیکاری جامعه ایثارگران ایلام در حال گسترش است، ادامه داد: افراد جویای کار بیشترین مراجعان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هستند و این نهاد به تنهایی قادر به رفع مشکلات آنها نیست.

وی اظهار کرد: خانواده های شهدا و مجموع جامعه ایثارگری این استان بر خلاف تفکر مردم با مشکل بیکاری به طور جدی مواجه بوده و این معضل به عمده ترین چالش بنیاد شهید ایلام تبدیل شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام از همه دستگاه های اجرایی خصوصی و دولتی استان خواست با مشارکت مناسب زمینه رفع مشکل بیکاری جامعه ایثارگری استان را فراهم کنند. /م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار