مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ رضوی و کتابخوانی در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 15 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام، «مراد جلیلیان» اظهار کرد: این جشنواره همزمان با دهه کرامت با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با امام رضا(ع)، شناخت هر چه بیشتر ایشان از طریق آثار و کتاب‌های منتشر شده، ترویج سیره و فرهنگ رضوی، آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها با سبک و شیوه زندگی رضوی برگزار می‌شود .

وی افزود: فراخوان این جشنواره ماه جاری امسال اعلام و برای برگزاری آن چند عنوان کتاب با موضوع امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمد ابن موسی(ع) برای گروه‌های سنی مختلف انتخاب و معرفی می‌شود تا افراد بتوانند با توجه به سن و توانمندی‌های خود در مسابقه کتابخوانی جشنواره رضوی شرکت کنند .

جلیلیان اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های جشنواره کتابخوانی، امکان شرکت به صورت خانوادگی است و علاقه مندان ضمن اینکه بر اساس شرایط سنی به صورت انفرادی در مسابقه شرکت می‌کنند این امکان را دارند در قالب اعضای یک خانواده کتاب‌ها را تهیه و با تکمیل پاسخنامه‌های خانوادگی و ارسال آن به دبیرخانه واقع در این اداره کل در این جشنواره شرکت کنند .

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام عنوان کرد: جایزه ویژه بخش خانوادگی این جشنواره به تعداد هشت خانواده و در چهار گروه تعلق خواهد گرفت .

وی در پایان تصریح کرد: هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) به طور همزمان در سراسر کشور همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود و به برگزیدگان علاوه بر لوح‌ سپاس و تندیس جشنواره، هدایای ارزشمندی نیز اهدا خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار