رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان گفت: پیست دو و میدانی در استادیوم شهید پیرحیاتی احداث می‌شود.
کد خبر: ۵۹۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 15 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام، امیر خانیان اظهار داشت: زمین چمن استادیوم شهید پیرحیاتی شهر ایوان در سال 1359 افتتاح شده است که این استادیوم با توجه به اینکه آن زمان تنها استادیوم ورزشی این شهرستان بوده و مسابقات فوتبال زیادی در آن انجام گرفته به همین منظور در دهه 70 مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت.

وی افزود: با گذشت سه دهه هیچگونه بازسازی در آن صورت نگرفته و به همین دلیل فاقد استفاده ورزشکاران بود و هیچ مسابقه‌ای در آن برگزار نشد و بصورت بلا استفاده مانده بود.

خانیان ادامه داد: با هماهنگی و پیگیری اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان با اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام و تأمین اعتبار توانستیم در اواسط سال 1396 کار بازسازی و مرمت آن آغاز شود.

وی افزود: زمین چمن استادیوم شهید پیرحیاتی در سال‌های گذشته از آب شرب جهت آبدهی آن استفاده شده ولی با تلاش و پیگیری‌های مداوم اداره ورزش و جوانان شهرستان ، مجوز حفر چاه آب و با استفاده از دستگاه اتوماتیک جهت آبیاری زمین چمن صادر شد تا در صورت اتمام این پروژه آبیاری آن به آسانی صورت گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایوان در پایان یادآور شد: زمین چمن استادیوم شهید پیرحیاتی بصورت طبیعی است و پیست دو و میدانی در این زمین احداث می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار