مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از افزایش 11 و نیم درصدی مصرف آب از سوی مشترکان این استان در سه ماهه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل، خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲ 08 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،داراب بیرانوندی باتوجه به افزایش مصرف آب درایلام گفت: با آغاز فصل تابستان، میانگین مصرف روزانه آب در این استان توسط مشترکان حدود 270 لیتر در شبانه روز است.

وی اظهار کرد: میزان مصرف آب مشترکان استان در سه ماهه نخست سال جاری، بیش از 38 میلیون مترمکعب بوده که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 11 و نیم درصد افزایش داشته است.

مدیر عامل آبفای شهری استان ایلام افزود: هم اکنون در برخی مناطق شهر ایلام با افت فشار آب مواجه هستیم و اگر مردم در مصرف آب صرفه جویی نکنند، تابستانی کم آب پیش روی خواهیم داشت.

بیرانوندی یادآور شد: بطور حتم صرفه جویی و استفاده درست و بجا از منابع آبی و هدر ندادن بیهوده، از جیره بندی یا قطع آب در شهر و روستاهای استان جلوگیری می کند.

وی با اشاره به اطلاع رسانی و انجام کار فرهنگی در خصوص مصرف بهینه آب گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر، منابع آبی کشور و استان بسیار محدود شده اند، لذا صرفه جویی در مصرف آب بعنوان یکی از ضروریات باید مورد توجه جدی همگان قرار گیرد.

مدیر آبفای شهری ایلام با اشاره به اینکه دقت و جلوگیری از اتلاف آب در هنگام استفاده های شخصی از آب شرب می تواند به میزان قابل قبولی در مصرف آب صرفه جویی کند، افزود: تدوام جریان آب در شبکه توزیع با فشار مناسب و فراهم نمودن رفاه عمومی و جلب رضایت شهروندان، نیازمند همکاری همه سازمان ها و شهروندان در جهت صرفه جویی در مصرف آب و رعایت الگوی مصرف است.

در حوزه آب شرب شهری استان ایلام، بیش از 440 هزار نفر از جمعیت 585 هزار نفری در قالب 126 هزار مشترک زیر پوشش خدمات شرکت آبفای شهری قرار دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار