امام جمعه ایلام بیان داشت: راه خروج کشور از بن بست اقتصادی و ساماندهی بازار، بستن ورودی های قاچاق کالا به داخل کشور و مبارزه با رانت خواران و عدم اجازه فعالیت به آنها است.
کد خبر: ۵۹۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 13 April 2018

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام محمد نقی لطفی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: نامگذاری 29 فروردین هر سال به نام روز ارتش از افتخارات امام راحل بود آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی‌های مختلف داخلی و خارجی مواجه بود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: آنچه که امروز ملت ایران به آن می‌بالد مرهون حماسه‌آفرینی و رشادت و فداکاری و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس در کنار سپاه پاسداران انقلاب در برابر تمام قدرت‌های روز جهان راست قامت ایستادند.

لطفی تصریح کرد: ارتش سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند. فرارسیدن 29 دفروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور حماسه سازی‌ و ایمان و دلاوری سربازان و افسران این آب و خاک بر ملت بزرگ و قدرشناس ایران مبارک باد.

لطفی تصریح کرد: قطعا اعمال تحریم‌های ظالمانه پس از برجام و عهدشکنی‌های مکرر آمریکا و اروپایی‌ها و فشارهای سنگین اقتصادی و سیاسی با درخواست و تشویق شما فتنه گران ۸۸ و پشتیبان‌های خارجی همانند رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و مجموعه‌های ضد انقلاب است.

وی افزود: اظهارات یکی از مثلث شوم فتنه ۸۸ پیرامون رفع حصر سران فتنه دلیل روشنی بر فقدان صداقت و پافشاری و اقرار بر خیانت به امام و انقلاب و اذعان به قانون شکنی در حوادث سال ۸۸ است.

امام جمعه ایلام بیان داشت: این آقا می‌گوید من کاری به علت و منشاء بروز فتنه ۸۸ ندارم در حالیکه خود این آقا در محافل خصوصی اصلاح‌طلبان به فقدان تقلب در انتخابات تصریح می‌کند اما عامل‌های اصلی در تحریک مردم به آشوب خیابانی و تعرض به امنیت و ناموس و مصالح ملی مردم ایران نقش محوری و فرماندهی آشوب را داشته است.

وی ادامه داد: بعد با کمال وقاحت و با ژست طلبکارانه رئیس جمهور محترم را متهم می‌کند که به وعده‌هایی که می‌دهد عمل نمی‌کند بعد می‌گوید من به علت و منشاء مسائلی (فتنه) که خود یکی از عوامل اصلی در بروز آن است کار ندارم.

وی عنوان کرد: چرا حاضر نیستید در پیشگاه ملت و رهبری عزیز به خیانت خود اعتراف کنید و از ملت و رهبری تقاضای عفو کنید تا در قیامت گرفتار عذاب الهی و در دنیا گرفتار نکبت و رسوایی نشوید اگر دین ندارید حداقل آزادمرد باشید اگر چه این ویژگی نیز دارا نیستید و نخواهید بود. گرچه طبق مقررات و قوانین حقوقی نباید اغماضی به خیانت‌های این خواص و قانون شکنی‌های آنان صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار