کد خبر: ۵۹۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 13 April 2018
ماجرا از این قرار است که کتابدار یک کتابخانه در شهر سائوپائولوی برزیل به نام (ماریا آنالیا داکونسیساو) ۶۰ ساله در ایستگاه اتوبوس ایستاده بود که ناگهان زن دیگری او را غافلگیر می کند و یک چاقوی تیز را زیر گردن او گذاشت. او با تهدید از او خواست تا با یک روزنامه تماس بگیرد: "تو من را نجات خواهی داد...همین الآن با یک‌ روزنامه تماس بگیر."
 

سلفی خطرناک در لحظه ی گروگانگیری

سلفی خطرناک در لحظه ی گروگانگیریاختصاصی «تابناک با تو»؛ هر چقدر علاقه ی ما به گرفتن عکس سلفی در مناسبت های مختلف زیاد باشد, به اندازه ی علاقه ی این خانم برزیلی نمی رسد. او به تنهایی تمام مرزهای گرفتن سلفی را جا به جا کرده است. این شهروند برزیلی در حالیکه گروگان گرفته شده بود و زیر تهدید سلاح مبادرت به گرفتن عکس سلفی نمود.

ماجرا از این قرار است که کتابدار یک کتابخانه در شهر سائوپائولوی برزیل به نام (ماریا آنالیا داکونسیساو) ۶۰ ساله در ایستگاه اتوبوس ایستاده بود که ناگهان زن دیگری او را غافلگیر می کند و یک چاقوی تیز را زیر گردن او می گذارد. او با تهدید از او خواست تا با یک روزنامه تماس بگیرد: "تو من را نجات خواهی داد...همین الآن با یک‌ روزنامه تماس بگیر."

سلفی خطرناک در لحظه ی گروگانگیری

بنا به گزارش روزنامه ی بریتانیایی ( دِ سان) این زن برزیلی به جای تماس گرفتن با روزنامه در حالیکه تظاهر می کرد در جستجوی شماره تلفن روزنامه است یک عکس سلفی از خود می گیرد و آن را به روانپزشک خود که از او وقت قبلی داشت می فرستد. روانپزشک هم به سرعت با پلیس تماس می گیرد. پلیس سر می رسد و پس از اتفاقات پر هیجان و خطرناک گروگانگیر دستگیر می شود. تاکنون علل و انگیزه های این گروگانگیری مشخص نشده است.

سلفی خطرناک در لحظه ی گروگانگیری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار