رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث زیرگذر چهارراه رسالت از تعیین مسیرهای جایگزین برای تردد خودروها خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ 11 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: ترافیک شهر ایلام بویژه در هسته مرکزی به حدی رسیده است که احداث زیرگذر و روگذر به منظور کاهش مشکلات مردم از ضروری ترین نیازهای مرکز استان است.

وی افزود: احداث زیرگذر در محدوده چهارراه رسالت با انجام مطالعات فنی و کارشناسی به تصویب شورای ترافیک استان رسید و به تازگی عملیات اجرایی احداث آن آغاز شده است.

رئیس پلیس راهور ایلام تاکید کرد: با توجه به آغاز عملیات حفاری در این محدوده مسیرهای منتهی به چهارراه رسالت مسدود شده و به منظور جابجایی خودروها مسیرهایی جایگزین تعیین شده است.

سرهنگ ناصری اضافه کرد: نخستین مسیری که شهروندان می توانند خود را از سمت میدان کشوری به هسته مرکزی شهر برساند از سمت میدان کشوری - بلواز آزادی - میدان مادر - منطقه نوروزآباد به سمت 24 متری اشرفی اصفهانی و در نهایت به سمت میدان 22 بهمن طراحی شده است.

وی افزود: مسیر دومی که از سمت میدان کشوری طراحی شده شامل حرکت خودروها از میدان کشوری به سمت بلوار مدرس - میدان میلاد - تقاطع رسالت شمالی - خیابان انقلاب - خیابان تختی خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: مسیر سوم نیز از میدان کشوری به سمت روبروی جهاد کشاورزی - خیابان تاسوعا - خیابان عاشورا - خیابان غلامرضا ارکوازی - خیابان انقلاب و در نهایت خیابان تختی است.

سرهنگ ناصری همچنین به کسانیکه قصد حرکت از سمت میدان 22 بهمن به سمت میدان کشوری را دارند، توصیه کرد مسیرهای خیابان نهضت سوادآموزی - خیابان اشرفی اصفهانی - میدان مادر و بلواز آزادی را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: همچنین مسیر خیابان آیت الله حیدری - تقاطع رسالت شمالی - بلوار فارابی - بلوار مدرس - میدان میلاد و میدان کشوری نیز دومین مسیری است که شهروندان ایلامی می توانند برگزینند.

رئیس پلیس راهور ایلام با اشاره به پیش بینی صورت گرفته مبنی به اتمام پروژه زیرگذر چهارراه رسالت در طول 12 ماه گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مراحل اجرایی لاین بندی شده و در هر مرحله بخشی از مسیر حفاری شده و پس از پایان آن قطعه ، مسیر بعدی شروع می شود.

سرهنگ ناصری بروز ترافیک در مدت زمان اجرای این پروژه را که برای شهر ایلام حیاتی است، غیر قابل انکار دانست و گفت: قرار است با هماهنگی مسئولان شهرداری در نحوه ورود و خروج تعدادی از کوچه های منتهی به این محدوده تجدید نظر شود تا شهروندان بتوانند با سهولت بیشتری از این مسیرها تردد کنند.

وی اظهار کرد: نصب علائم راهنمایی و رانندگی و تابلوهای مسیرباب را نیز برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی پیش بینی شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار