با حکم دکتر محمد میرزایی حیدری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام ، مهندس علی نوری به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فن آوری واحد ایلام منصوب شد.
کد خبر: ۵۸۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 11 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ در این مراسم که در محل معاونت پژوهش و فن آوری واحد ایلام و با حضور کارکنان این حوزه برگزار شد ، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: برای رسیدن به اهداف و برنامه های جدید در دانشگاه نیازمند تغییر و تحول هستیم و باید افرادی جدید با ایده ها ی جدید و انرژی بیشتر سکاندار مسئولیت ها شوند.


وی با قدردانی از زحمان معاون سابق پژوهش و فن آوری واحد ایلام گفت: خدمات و تلاش های خوبی در سال های گذشت در حوزه پژوهشی صورت گرفته است و تغیر و تحول صورت گرفته در راستای افزایش راندمان کاری و پویایی بیشتر در مجموعه است.
وی تصریح کرد: معاون پژوهش و فن آوری جدید واحد دارای سوابق ارزنده ای در حوزه پژوهشی با کوله باری از تجربه هستند و ایشان با تدوین برنامه زمان بندی مشخص در صدد ایجاد تحول در این حوزه است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام بیان کرد: تحقیق و پژوهش و کمک به توسعه استان از وظایف مهم دانشگاه ها است و قطعا حمایت از کالای ایرانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در اولویت کاری قرار دارد و این دانشگاه با تولیدات علمی ، تربیت نیروی متعهد و متخصص مورد نیاز کشور نقش بی بدیلی در ارتقای کیفیت کالای ایرانی و رونق بازار داخلی دارند.
میرزایی حیدری گفت: حوزه پژوهشی واحد ایلام با داشتن کارگاه ها و آزمایشگاه های پیشرفته ، اعضای هیات علمی با تجربه در بحث تولیدات علمی و پژوهشی آمادگی کامل برای کمک به توسعه علمی صنایع استان و رونق تولید دارد.
وی گفت: راه خروج دانشگاه آزاد اسلامی ایلام از حالت زیان ده بودن تاکید و حمایت از تولیدات پژوهشی و علمی و تبدیل آنها به ثروت است.

در ادامه این مراسم از زحمات چندین ساله دکتر شهرام مامی معاون سابق پژوهش و فن آوی واحد ایلام و همچنین دکتر صفا فرخی مدیرکل برنامه ریزی واحد ایلام تقدیر و مهندس علی نوری به عنوان سرپرست حوزه پژوهش و فن آوری واحد ایلام معرفی شد.

مهندس علی نوری معاون جدید پژوهش و فن آوری واحد ایلام در طی چندین دوره بیش از 6 سال سکاندار معاون پژوهشی واحد ایلام بوده است که حاصل آن قرار گرفته واحد ایلام در بین 10 دانشگاه برتر پژوهشی کشور ، اجرای ده ها طرح پژوهشی برون دانشگاهی و درون دانشگاهی ، چاپ بیش از 400 مقاله پژوهشی ، چاپ بیش از 50 جلد کتاب تخصصی، تجهیز دانشگاه به بیش از 35 هزار جلد کتاب، راه اندازی 17 انجمن علمی، کسب عنوان مجری برگزیده طرح پژوهشی منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی ، پژهشگر و مدیر برتر پژوهشی استان و منطقه 5 و 11 در طی 6 سال و...

در رزومه علمی و اجرایی ایشان نیز ، ثبت 6 اختراع ، مولف 4 جلد کتاب، همکاری در انجام 22 طرح پژوهشی،8 مقاله isi و 15 مقاله ارائه شده در کنفرانش های ملی و بین المللی و...

در این جلسه همچنین با اهدای لوح تقدیر از خدمات چند ساله دکتر صفا فرخی مدیرکل برنامه ریزی واحد ایلام تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار