معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام ؛
معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام گفت: هیچکدام از شهروندان ساکن و شاغل در منطقه مورد نظر برای اجرای طرح زیرگذر رسالت شهر ایلام از اجرای این طرح متضرر نخواهند شد.
کد خبر: ۵۸۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ 11 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  صبح سه شنبه  برخی از شهروندان و کسبه ایلامی بدلیل نگرانی از ریزش ساختمان های محدوده اجرای طرح زیرگذر رسالت و محدودیت دسترسی آنها در حین و پس از اجرای طرح از ادامه عملیات این طرح توسط پیمانکار برای لحظاتی کوتاه ممانعت کردند.


معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام در گفت و گو با خبرنگارما در این خصوص اظهار کرد: برداشت ما این است که افراد معترض در خصوص اجرای این طرح به صورت کامل توجیه نشده اند بنابراین با هماهنگی شهردار قرار است نشستی به منظر رفع نگرانی آنان برگزار شود.


علیرضا سروری با تاکید بر اینکه تمامی طراحی های فنی مربوط به اجرای طرح انجام شده و تمامی مصوبات شورای ترافیک، محیط زیست و پدافند غیرعامل این طرح نیز اخذ شده است، یادآور شد: به تمامی مغازه داران و ساکنان محل اجرای طرح اطمینان داده می شود که هیچگونه ضرر و زیانی در حین اجرا و پس از تکمیل طرح متوجه آنان نخواهد شد.


وی یادآور شد: بدون شمع کوبی و تحکیم خاک به هیچ عنوان در محل اجرای طرح خاکبرداری انجام نمی شود، بنابراین خطر ریزش و تخریب، ساختمان ها و مغازه های اطراف را تهدید نمی کند.


معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام تاکید کرد: در خصوص قطع یا محدودیت دسترسی ساکنان و کسبه نیز جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و حتی در حین اجرای طرح نیز مسیر لازم برای تردد مردم پیش بینی شده است مگر اینکه بدلیل اعتراض مردم ناچار به بستن تمامی مسیر شویم.


سروری اضافه کرد: مسیرهای جایگزین برای دسترسی شهروندان ایلامی به مناطق جنوبی و شمالی شهر ایلام در مدت زمان اجرای طرح زیرگذر چهارراه رسالت تعیین شده است و به منظور رفع نگرانی شهروندان، تمامی مراحل اجرای طرح از طریق صدا و سیما، خبرگزاری ها و فضای مجازی به اطلاع مردم خواهد رسید.


معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام گفت: تمامی تمهیدهای ترافیکی در طول اجرای زیرگذر چهارراه رسالت شهر ایلام اندیشیده شده است و دسترسی هیچکدام از شهروندان قطع نخواهد شد اما به طور حتم با ترافیک شدید در محدوده اجرای طرح مواجه خواهیم شد که نیازمند همکاری و همراهی مردم است.


سروری افزود: علاوه بر زیرگذر رسالت، طرح زیرگذر میدان کشوری نیز بزودی کلنگ زنی خواهد شد تا اجرای این 2 طرح به منظور رفاه حال مردم و جلوگیری از اختلال بلند مدت در تردد شهروندان در مدت یکسال به صورت همزمان انجام شود./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار