شرکت خودروسازی کونیگزگ از سوئیچی لوکس با قیمتی نجومی برای مدل جدید «آگرا R» پرده برداشت.
کد خبر: ۵۸۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 10 April 2018

شرکت خودروسازی کونیگزگ از سوئیچی لوکس با قیمتی نجومی برای مدل جدید «آگرا R» پرده برداشت.

به گزارش میزان، شرکت سوئدی سازنده خودرو‌های سوپر اسپرت و لوکس کونیگزگ، سوئیچی گرانبها و به معنای واقعی لوکس را برای مدل بروز شده‎ی «آگرا R» معرفی کرد. این سوئیچ از چنان قیمتی برخوردار است که می‌توان با پول آن ۲۵۰ دستگاه تلفن هوشمند آیفون X. یا یک دستگاه خودرو فراری تهیه کرد.

 


واضح و مبرهن است که چنین سوئیچ‌هایی برای خودرو‌های دارای قیمت چند میلیون دلاری ساخته می‌شوند و انتظار نمی‌رود چنین گزینه انتخابی برای خودرو‌هایی به جز لوکس‎های چند میلیون دلاری وجود داشته باشد. بدین ترتیب ساخت چنین سوئیچ گرانبهایی برای محصولات شرکت کونیگزگ که قوی‌ترین و لوکس‌ترین خودرو‌ها را در تعداد معدود به تولید می‌رساند زیاد دور از انتظار و عجیب نیست.

قیمت اعلام شده برای این سوئیچ، ۲۴۲ هزار دلار است. علت قیمت نجومی این محصول نیز به کار گیری نقره و الماس‌های ۴۰ قیراطی در بدنه آن است.

بدین ترتیب اکنون کونیگزگ آگرا R. جدید جدای از مشخصات پیشرانه و طراحی منحصر به فرد، از گزینه‌ای متفاوت با دیگر رقبا، که سوئیچی گرانبها است، نیز برخوردار خواهد بود؛ سوئیچی که به تنهایی با پول آن می‌توان به اندازه انگشتان دست خودرو‌های به‎روز خریداری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار