مدیر کل هواشناسی استان ایلام از ورود توده بارشی از اواسط هفته جاری به آسمان استان خبر داد و گفت: توده ای که این بار مناطق شمالی استان را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد و انتظار داریم از اواخر روز سه شنبه و طی روز چهارشنبه و پنجشنبه موج بارشی دیگری وارد آسمان استان شود.
کد خبر: ۵۸۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 09 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛یوسف شیخ الملوکی اظهار داشت: توده بارشی که در دو روز گذشته اکثر مناطق استان به ویژه مناطق جنوبی را تحت تاثیر قرار داد، عصر یکشنبه  از استان خارج شده است.

وی افزود: بارندگی های دیروز تا حدودی سیستم بارشی فعالیت خود را تا شمال استان کشاند به گونه ای که در شرق استان یا شمال شرق استان در لومار ۸.۴ میلیمتر بیشترین بارندگی گزارش شده است.

وی افزود: همچنین در شهرستان دره شهر ۵ میلیمتر،  دهلران ۳ میلیمتر، آبدانان یک میلیمتر، موسیان ۴.۵ میلیمتر، صالح آباد ۲ میلیمتر،  میشخاص ۱.۲ میلیمتر، ارکواز ملکشاهی ۳ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

شیخ الملوکی همچنین از ورود توده بارشی از اواسط هفته جاری به آسمان استان خبر داد و گفت: توده ای که این بار مناطق شمالی استان را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد و انتظار داریم از اواخر روز سه شنبه و طی روز چهارشنبه و پنجشنبه موج بارشی دیگری وارد آسمان استان شود.

وی تصریح کرد: این موج با توجه به این که منشا آن می تواند قسمت  شمالی تر  باشد، شهرهای شمالی تر ایلام را می تواند تحت تاثیر قرار دهد و باعث بارندگی شود.

مدیر کل هواشناسی استان ایلام بیان داشت: رگبار و رعد و برق از خاصیت این موج جدید بارشی است و انتظار داریم که بارش ها نسبت به موج قبلی در شمال استان فعالیت بهتری داشته باشد.

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار