عصر امروز استاندار ایلام دیداری نوروزی وبه نوعی می توان گفت ؛اولین نشست خبری متفاوت خود با اصحاب رسانه ومطبوعات استان ایلام را برگزار نمود.
کد خبر: ۵۸۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 08 April 2018

عصر امروز استاندار ایلام دیداری نوروزی وبه نوعی می توان گفت ؛اولین نشست خبری متفاوت خود با اصحاب رسانه ومطبوعات استان ایلام را برگزار نمود.

به گزارش تابناک ایلام ،در دیدار نوروزی استاندار ایلام که با حضور هر سه معاون استاندار ،مدیرکل حوزه استاندار ،مدیر کل روابط عمومی ومدیرکل ارشاد استان ایلام برگزار شد در برنامه ای متفاوت تر از سایر نشستهای خبری استاندار با اصحاب رسانه ،تعدادی از خبرنگاران ونمایندگان جراید استان به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

پس از صحبتهای خبرنگاران ،نوبت به استاندار ایلام رسید تا با استفاده از فضای پیش آمده ،گزارشی تقریبا یک ماهه از عملکرد خود در حوزه های مختلف ،خصوصا تلاش هابرای افزایش بودجه استان را ارایه نمایند.

قاسم سلیمانی دشتکی در جمع اهل رسانه استان اظهار کرد: ماه پایانی 96 با اتفاق نمایندگان استان ،نشست های پرباری با مدیران برنامه بودجه کشور برگزار شد که ماحصل آن افزایش 105درصدی اعتبارات جاری استان است . در نتیجه این افزایش می توان چنین ادعا کرد که در سال جاری دستگاههای اجرایی در زمینه پرداختهای جاری خود بامشکل مواجهه نخواهند شد.

استاندار ایلام به تلاش خود برای اعاده اسناد خزانه بند ز اشاره کرد وگفت : در رایزنی وگفتگو با مسئولین برنامه وبودجه ،معاونین این دستگاه و وزیر اقتصاد مبلغ 32میلیارد و500میلیون تومان از 35میلیارد تومان اسناد خزانه برگشتی ،به صورت نقدی به استان تزریق شد.

وی ادامه داد: با همراهی نمایندگان استان توانستیم در ردیف های مختلف بودجه ای استان تغییراتی ایجاد نماییم.افرایش 3میلیارد تومانی اعتبارات اربعین و همچنین اختصاص 50میلیارد تومان اعتبار به یکی از سدهای استان از جمله دستاوردهای این تغییرات بود.

سلیمانی دشتکی افزود: با وحدت وهمدلی با نمایندگان استان در اقدامی غیر  معمول ،مبلغ 170 میلیارد تومان اعتبار به بودجه تصویب شده استان افزوده شد.

استاندار ایلام وحدت ویکصدایی را خاطر نشان کرد وگفت :افزایش اعتبارات وبودجه استان از همراهی ووحدت با نمایندگان استان درمجلس نشات گرفته است . بدون شک با وحدت ویکصدایی می توان بربسیاری ازمشکلات استان غلبه کرد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود به حاشیه های ایجاد شده در سفر وزیر تعاون به استان پرداخت وتصریح کرد: همراهی وزیر در سفر به شهرستانها چندان لازم نبود.آقای ربیعی پولدار نیست ،بلکه این مدیران تابعه این وزراتخانه هستند که از وضعیت مالی مناسبی برخوردارند که مدیران آن با اینجانب  رابطه دوستانه ای دارند.

استاندار ایلام بیان داشت:به اعتقاد من هر وزیری که به استان سفر می کند باید با استاندار هماهنگ کند.برنامه شهرستانها هدفمند اجرایی شود. حضور در سخنرانی وزیر در شهرستان بعنوان مستمع دستاوردی برای استان به همراه نخواهد داشت.

سلیمانی دشتکی افزود: استاندار از نظر سازمانی همطراز وزیر است . قاعدتا باید معاون استاندار وزیر را همراهی نماید .البته همزمان با حضور وزیر تعاون در شهرستانها ،ما بیش از 21 میلیارد تومان مصوبه در شهرستان ایوان داشتیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار