آنچه امروز دیده ها میبینند اقتصاد فلج دهلران زیر سایه عدم حمایت مسولین است متاسفانه در حیطه مسکن نرخ مساکن در این شهر کوچک که فاقد امکانات رفاهی و...است همچون دریایی خروشان بشدت مواج است!
کد خبر: ۵۸۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 08 April 2018

تابناک ایلام نسیم خوب آیند::در حالیکه واکنش اعتراض آمیز مردم نسبت به تورم و گرانی همواره پُررنگ بوده اما  واکنش ها نسبت به افزایش بی رویه مسکن (در دهلران) همچنان در رکود بسر می برد. این شهر سالهاست از بی نظمی و عدم نظارت بر بازارمسکن رنج میبرد سالهای متمادی است که نبود هیچ گونه مرجع رسمی برای نظارت بر معاملات بازار مسکن در دهلران روح و روان مردم دهلران را خراشیده است .

در حالیکه در تمامی نقاط کشور تعیین نرخ اجاره یا فروش مسکن طبق شرایط منطقه ای انجام میگیرد ،دهلران هنوز از این قاعده مستثناست ،دهلران تنها نقطه ای است که صاحبخانه  ها کاملا آزادانه تصمیم به تعیین نرخ میکنند که جولان ِ این آشفته بازار در بازار مسکن ،شرایط بسیار دشواری را برای مردم خصوصا اقشار ضعیف بوجود آورده است.

 آنچه امروز دیده ها میبینند؛ اقتصاد فلج دهلران زیر سایه عدم حمایت مسولین است ،متاسفانه در حیطه مسکن، نرخ مساکن در این شهر کوچک که فاقد امکانات رفاهی و...است همچون دریایی خروشان بشدت مواج است!
سالهای متمادی است که طوفان ِ افزایش بی رویه مسکن ،دهلرانیها را درنوردیده است ،دهلرانی که فاقد فضای کسب و کار است دهلرانی که مردمش از مشکلات عدیده ای رنج میبرند .

قانونی که بر بازار مسکن دهلران حکمرانی است از قانون تمام نقاط ایران مجزاست ،در منطقه " گلستان" ِ کلان شهری مانند اهواز که دارای اقتصاد عظیم کار و پویایی است، یک منزل مسکونی ِ دوخوابه با تمام امکانات و متراژ ۲۰۰ متر( دویست و هشتاد میلیون) خرید و فروش میشود، حال آنکه همین منزل مسکونی در دهلران ِ گمنام و محروم در خیابانهای معمولی و پُرچاله و چوله(نه خیابان اصلی) مبلغی حدودا ( صد و هفتاد میلیون ) قیمت گزاری شده است علت این همه تفاوت و بی نظمی چیست ؟؟؟؟چه زمانی قرار است آرامش بر دریای مواج بازار مسکن دهلران حاکم شود !!

زبان پویای "قلم " بعنوان زبانی که در بطن مشکلات مردم وجود دارد خواستار رسیدگی مسولان استان برای سامان دادن به بازار مسکن دهلران است .
نرخ مسکن در دهلران با مردمی که کارگری شغل عامه شان است، اصلا تطابق ندارد ،نرخ مسکن در دهلرانی که واژه ی شوم بیکاری چون غده ای چرکین به جان جوانانش حمله ور شده است اصلا تطابق ندارد . حق مردم دهلران بسیار بیش از تصور دیده ها و شنیده هاست، همین شهر کوچک، اقتصاد تمام غرب کشور را تامین میکند اما خود دارای اقتصادی فلج و ناموزون است .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
البته این بیماری در استان ایلام عمومیت دارد ، کافی است نگاهی به قیمتهای نجومی املاک در شهر ایلام بندازید که گوی سبقت از تهران ربوده است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار