استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گرایش به ورزش و برخورداری از روحیه ورزشی را برای همه اقشار به خصوص جوانان ضروری دانست و از قهرمانان و ورزشکاران استان خواست برای ترویج روحیه ورزشی و نهادینه کردن منش پهلوانی تلاش کنند .
کد خبر: ۵۸۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 08 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در دیدار نوروزی با شماری از ورزشکاران گفت: ورزشکاران و قهرمانان قادر هستند روحیه ورزشکاری را در جامعه نهادینه و جایگزین روحیه ضعف و تسلیم که منشا خودکشی است کنند.


وی قهرمانان ورزشی را بهترین الگوها برای نوجوانان و جوانان ذکر و تاکید کرد: تلاش و سخت کوشی ورزشکاران برای رسیدن به موفقیت باید به الگوی رایج جامعه تبدیل شود.


استاندار ایلام همچنین به لزوم افزایش امکانات و رونق فعالیت های ورزشی تاکید کرد و گفت: برای توسعه استان ایلام از جمله حوزه ورزش جذب اعتبارات عمرانی باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.


وی ادامه داد: تلاش مسئولان برای توسعه استان با جذب اعتبارات ملی از مرکز و استفاده از ظرفیت مدیران توانمند و حامی دولت قطعا به نفع استان و باعث رفع بسیاری از مشکلات می شود.


سلیمانی گفت: واگذاری پروژه های نیمه تمام دولت به هیات های ورزشی می تواند کمبود فضای ورزشی را جبران کند.


به گفته وی در صورت جذب اسپانسر توسط هیات های ورزشی استانداری نیز ازهیات های ورزشی حمایت خواهد کرد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این دیدار گفت: 40 پایگاه ورزشی به منظور رفع آسیب های اجتماعی در روستاهای آسیب پذیر راه اندازی می شود .


بهروز حیدرزاد افزود: سال گذشته اداره کل ورزش و جوانان استان با حمایت استاندار و هیات های ورزشی با کسب مدال های مختلف ملی و بین المللی جهش های خوبی داشته است.


وی گفت: سال گذشته 32 میلیارد ریال به صورت نقدی به هیات ورزشی استان پرداخت شده است و بخشی از مشکلات آنان رفع شده است.


حیدر زاده دعوت از ١4٣ ورزشکار استان به اردوهای تیم ملی را از دیگر موفقیت های ورزش استان اعلام کرد و افزود: از این تعداد ٣4 ورزشکار به صورت ثابت در تیم ملی حضور داشته و با شرکت در مسابقات آسیایی و بین المللی مدال های مختلفی برای استان کسب کرده اند.


حیدر زاده گفت: کسب ١66 مدال طلا در رشته های انفرادی، 4٨٩ مدال در بخش انفرادی، چهار عنوان اولی، چهار عنوان دومی و 11 عنوان سومی تیمی در لیگ های مختلف کشور همچنین کسب ١٣مدال آسیایی،9 مدال جهانی و 480 مدال بین المللی در ورزش های سبکی و غیر سبکی و سه مدال طلا توسط ورزشکاران استان ایلام در مسابقات کشورهای اسلامی را از دیگر موفقیت های حوزه ورزش استان اعلام کرد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار