معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر ایلام گفت: 17هزار مسافر نوروزی تعطیلات امسال از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی برخوردار شدند.
کد خبر: ۵۸۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 08 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر علی اکبری اظهار کرد: در اجرای این طرح 672 نفر از اعضای جوانان این جمعیت مسافران نوروزی 97 را راهنمایی کردند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح که 28 اسفندماه پارسال آغاز و تا نیمه فروردین ماه ادامه داشت 21 پست ثابت و سیار در ورودی و خروجی شهرهای استان ایلام دایر و ضمن راهنمایی مسافران بسته های فرهنگی شامل بروشور نقشه جغرافیای استان و نکات ایمنی را بین آنها توزیع کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد پست 12 پایگاه ثابت و 9 پایگاه سیار بوده، افزود: در جوار این پایگاه ها فضای دوستدار کودک نیز به منظور سرگرمی کودکان راه اندازی شده است.

معاون هلال احمر ایلام ادامه داد: این پایگاه ها با هدف بهبود رفتارهای ترافیکی و فرهنگ سازی در جهت اصلاح رانندگی و کاهش تلفات جاده ای دایر و همچنین کمپینی تشکیل شده که حدود 300 نفر از عموم مردم، راننگان و غیره با عضو شدن در آن تعهد دادند که نوروز به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند باشند.

به گفته علی اکبری، خانواده هایی که به این پایگاه ها مراجعه کردند به فرزندان آنها نشان ایمنی و سلامت اهدا شد تا به عنوان نماینده این طرح ملی قوانین رانندگی را به پدر و مادرها یادآوری کنند.

به گفته وی، همچنین در حاشیه این پایگاه ها نیز فضای دوستدار کودک پیش بینی و کودکان ضمن شرکت در مسابقه امدادی، بازی های امدادی و نقاشی با موضوع امداد سرگرم شدند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر ایلام گفت: همچنین در اجرای این طرح ملی 18 هزار جلد بروشور، نقشه، کتابچه و نکات کلیدی و دعای سفر بین مسافران نوروزی توزیع شده است. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار