فرماندار دره شهر گفت: این شهرستان در ایام نوروز 97 بیشترین جذب گردشگر را در استان ایلام به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۵۸۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 07 April 2018

 

علی اکبر شفیع زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور میهمانان نوروزی در نوروز 97 در شهرستان دره شهر بی سابقه بوده است.


وی تاکید کرد: امسال در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 350 هزار نفر از اماکن تاریخی، طبیعی و زیارتی این شهرستان بازدید کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 50 درصد رشد را نشان می دهد.


فرماندار دره شهر یادآور شد: بیشترین تعداد بازدید از تنگه بهرام چوبین، شهر تاریخی سیمره و منطقه نمونه گردشگری سراب بوده است.


شفیع زاده اضافه کرد: 80 هزار نفر روز نیز با تمهیدات اندیشیده شده توانستند از مراکز اسکان مسافران نوروزی این شهرستان استفاده کنند.


وی ابراز داشت: بیشترین مسافران نوروزی از استان های ایلام، شیراز، زنجان، همدان، اصفهان، مازندران، کرمانشاه، ارومیه، مشهد، سیستان و بلوچستان، خوزستان و تهران بوده اند.


وی عنوان کرد: شهرستان دره شهر دارای 545 اثر تاریخی و طبیعی است که 140 اثر از این تعداد در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است.


شهرستان دره شهر در 120 کیلومتری جنوب استان ایلام با تاریخ غنی و زرین و گذشته بسیار دیرین فرصتی مناسب برای گردشگران و مسافران نوروزی است تا با قدمت این منطقه بیشتر آشنا شوند./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار