سلیمانی دشتکی یاد اور شد:بررسی کنید ببینید یک رییس جمهور از دست ما قِسِر!! در رفته است !؟بنی صدر که تکلیفش روشن بود .رجایی هم که خدا او را دوست داشت وشهید شد. آقا هم که رهبر شدند.مرحوم هاشمی که حتی دست از خاک قبرش هم بر نمی دارند . سید مظلوم را که برایش مشکل ایجاد کردند. آن آقا را هم بت کرده به امام زمان وصل نموده واکنون دنبال این هستتند او را با سر به زمین بیندازند.
کد خبر: ۵۸۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 07 April 2018

تابناک ایلام ::روز گذشته علیرغم اینکه روزتعطیل رسمی بود ،اما استاندار ایلام در اجرای برنامه رسمی بازدید ازشهرستان ها و بررسی ورفع مشکلات مردم ،جلسه برنامه ریزی استان را به دل شهرستانها کشید . سلیمانی دشتکی تمامی مدیران کل دستگاههای اجرایی استان را به شهرسرابله گسیل داد تا همانجا هم حرف دل مردم را بشنوند وهم تصمیم آنی برای رفع مشکل بخش ها وروستاهای مختلف شهرستان اتخاذ نماید.

صرفنظر از انتقاداتی که ممکن است به تیم قاسم سلیمانی دشتکی وارد باشد،انصاف حکم می کند که  به این نکته اعتراف نماییم استاندار ایلام پرانرژی و با برنامه بدنبال رفع مشکلات ونارساییهای استان ایلام است . اگر چه برخی ،این تحرکات را برنامه ای تبلیغاتی قلمداد ،عده ای هم برچسب پوپولیتسی بر آن می چسبانند ،اما هر چه که باشد خروجی آن می تواند برای ایلام وایلامیان موثر وپر خیر واقع شود ،البته مشروط براینکه با پیگیری مستمر مانع شوند تا این تصمیمات به سرنوشت هزاران طرح ومصوبه این سالها دچار نشوند.

بگذریم ،در کنار مصوبات و تصمیمات روز گذشته استاندار ایلام و مدیران همراهش که برای رفع مشکلات بخش های مختلف شهرستان چرداول اتخاذ شد ،استاندار ایلام در مسجد جامع سرابله ودر جمع مردم شهرستان چرداول به نکاتی اشاره نمود که شاید این سالها فقط در فضای مجازی به آن بر خورده باشیم ،نکات مهمی که می تواند حرف دل بسیاری از مردم کشور و سیاسیون به حساب آید . 

پس از آنکه امام جمعه سرابله در سخنانی، مسولین را به همدلی دعوت و بر " وحدت" بین سیاسیون ومسولین استانی وکشوری تاکید ورزید ،استاندار ایلام در سخنانی به تبیین " وحدت " پرداخت .تبیین صحیح واصولی از "وحدت" که اگر نصب العین مسئولین ،سیاسیون وفعالین سیاسی ،اجتماعی وفرهنگی کشور قرار گرفته ویا می گرفت ،با وفاق ،همدلی ووحدت به معنای واقعی درست مثل  زمان شکل گیری انقلاب ،سالهای ابتدایی انقلاب و دوران دفاع مقدس ،می توانستند بر بسیاری از مشکلات فایق و از بروز برخی حوادث و اتفاقات اجتماعی وسیاسی در کشور در عرصه های مختلف داخلی وخارجی جلوگیری به عمل آورد.

قاسم سلیمانی دشتکی در این سخنان موضوع وحدت واقعی را گوشزد کرد وگفت: در کشور وحدت داریم اما داریم وحدت را  یکطرفه می کنیم .چرا وحدت را تفسیر به رای می کنیم. برخی فکر می کنند هر چیزی که آنها می گویند وحدت است .اینجا فقط یک نفر می تواند بگوید هر چه من می گویم ،آن هم حرف رهبری است.غیر از این باید همهی به رای مردم توجه کنند.

استاندار ایلام ادامه داد: برخی از مسئولین در طول این سالها چندبار متفاوت حرف زده اند ؛یک زمانی می گفتند که انقلاب ما انقلاب اقتصادی نیست ،مردم اگر گرسنه اند یک وعده غذا بخورند ویا فقط اشکنه بخورند ،حالا می گویند چرا تخم مرغ گران شده است و مردم مشکل اقتصادی دارند ! این را هم نمی گویند که براثر یک بیماری تولید تخم مرغ به مشکل بر خورد.

سلیمانی دشتکی افزود: چرا چیزی را به رای خودمان به نام خدا ،به نام دین وبه نام بزرگان بزرگ می نماییم !؟چرا کسی را به نام امام زمان ودین آنقدر بزرگ می کنیم که نمی توانیم اورا پایین بیاوریم ،اما در تلاش هستیم که کسی را بزرگ است کوچک نماییم وبا این کار کشتی انقلاب را سوراخ می کنیم ؟!آا این وحدت است؟

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: چرا برخی از رهبری وامام زمان مایه می گذارند ؟می گفتند پولی که به مردم می دهیم پول امام زمان است .یعنی وقتی پول نداریم پس امام زمان پول نمی دهد.

سلیمانی دشتکی یاد اور شد:بررسی کنید ببینید یک رییس جمهور از دست ما قِسِر!! در رفته است !؟بنی صدر که تکلیفش روشن بود .رجایی هم که خدا او را  دوست داشت وشهید شد. آقا هم که رهبر شدند.مرحوم هاشمی که حتی دست از خاک قبرش هم بر نمی دارند . سید مظلوم را که برایش مشکل ایجاد کردند. آن آقا را هم بت کرده به امام زمان وصل نموده واکنون به دنبال این هستندتا  او را با سر به زمین بیندازند.

وی افزود: آقای روحانی رییس جمهور فعلی را هم هر روز دنبال تضعیف وتخریب ایشان هستند واز هر تهمتی به وی فروگذار نمی کنند.همین  روحانی که زمانی افرادی که امروز ادعای انقلابیگری آنان گوش فلک را کر کرده ،جرات نداشتند کمتر از اعلیحضرت به شاه بگویند ،همان زمان امام راحل " امام خمینی "خطاب نمود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار