رییس کمیسیون گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به عنوان خادم شما در مجلس به دوستان و همکاران خود گفتم الان میشود کامیون کامیون قانون و لوایح تصویب شده در مجلس بار زد، ما به طور کافی قانون تصویب کردیم اما جای نظارت خالی است.
کد خبر: ۵۸۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲ 23 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم خداوند منان توفیقی عنایت فرماید تا بتوانم در زمین خدا برای مردم و خدمت رسانی به مردم اثرگذار باشم.
وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر کبیر انقلاب، الحمدلله مردم بصیرت فرهنگی و دینی پیدا کردند و ما باید این مهم را قدر دانسته و شاکر خداوند متعال باشیم و همواره صادقانه از مقام معظم رهبری حمایت کنیم.
رییس کمیسیون گاز و پتروشیمی محلس شورای اسلامی مطابق فرمایش مقام معظم رهبری در بحث حمایت از کالای ایرانی گفت: رهبر انقلاب بحث حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار قرار دادند هر چند که ایشان نسبت به بحث اقتصاد مقاومتی کمی راضی بودند اما باید این را به فال نیک گرفت و همگی دست به دست هم دهیم تا کالای ایرانی هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی مورد پسند قرار بگیرد و قطعاً این موضوع در دستور کار مجلس شورای اسلامی بوده و خواهد بود و دولت محترم نیز باید این موضوع را جدی بگیرد.
هاشمی پور با بیان چالش های پیش روی دولت تدبیر و امید عنوان کرد: باید بپذیریم که در حال حاضر چالش های زیاد بین المللی، منطقه ای و داخلی متوجه دولت دکتر روحانی است اما چنین چالش هایی با تدبیر درست قابل حل شدن هستند و امیدوارم که دولتمردان و مسئولان در تمامی سطوح بالای مدیریتی کشور در سال 97 همه اختلافات را کنار بگذارند و در کنار هم بتوانند مشکلات ریشه ای مملکت را که همان بحث اقتصادی و معیشتی است حل نمایند.
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی اشاره ای ویژه به وظایف مجلس داشت و بیان داشت: البته بودجه سال 97 نیز بیشتر به سمت و سوی اشتغال است و مجلس محترم نیز با اهتمام ویژه عدد قابل توجهی را برای تولید و اشتغال در نظر گرفته است و بسیار ضروری است که در این مورد نظارت نماید و کمتر به لوایح و قانونگذاری بپردازد.
وی افزود: چون نظارت مجلس کمتر بوده است چنین نابسامانی هایی به وجود آمده است و ناهنجاری ها و بی عدالتی هایی که بعضآ در کشور مشاهده می کنید نتیجه ی همین عدم نظارت کافی از مجلس شورای اسلامی است.
رییس کمیسیون گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به عنوان خادم شما در مجلس به دوستان و همکاران خود گفتم الان میشود کامیون کامیون قانون و لوایح تصویب شده در مجلس بار زد، ما به طور کافی قانون تصویب کردیم اما جای نظارت خالی است.
وی ادامه داد: نمی خواهم در مورد جریانات سیاسی خیلی ورود کنم اما در مورد استیضاح آقایان ربیعی آخوندی و حجتی باید بگویم که فضای مجلس، سیاسی است و همان طوری که یک وزیر تعدادی مخالف دارد مسلمآ تعداد دیگری موافق ایشان هستند اما آن چیزی که مهم است آنست که بنده بتوانم از حق و حقوق حوزه خودم دفاع کنم.
نماینده کهگیلویه بزرگ در مورد استیضاح وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: بعد از استیضاح آقای آخوندی در مجلس، به دلیل اینکه انتقادات بنده از روی صداقت بود ایشان از بنده و انتقاداتم استقبال کرد و دستور داد که مشکلات راهداری حوزه انتخابیه بنده در اسرع وقت حل و فصل شود.
هاشمی پور در پایان صحبت های خود گفت: مهم این است که ما به عنوان نماینده و خادم مردم در شرایط خاص به وظایف قانونی خود عمل کنیم و اکنون نیز در مورد حق و حقوق مردم بر سر مواضع خود ایستادم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دهدشتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
آقاي هاشمي اين افكارزيبارابايدقبل ازاينكه بازيچه تاجگردون ميشدي مطرح ميكردي جناب هاشمي شماسوادسياسي نداري وناگزيربايدتجربه كني وبعضي تجربه هاخيلي تلخ هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار