کد خبر: ۵۸۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 23 March 2018

شبکه العربیه در پی پیروزی مجدد ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در گزارشی به بیان پیشگویی‌های پیرزن نابینای معروف بلغاری در خصوص وی پرداخت.

این پیرزن بلغاری به نام بابا وانگا که سابقه پیش‌بینی وقایع 11 سپتامبر، ظهور داعش و وقوع سونامی در آسیا را در کارنامه خود دارد، پیشگویی‌هایی در خصوص پوتین انجام داده که شاید در آینده‌ای بسیار نزدیک اتفاق بیفتند.

با وجود آنکه بابا وانگا در سال 1996 در سن 85 سالگی فوت کرد، اما پیش‌بینی‌هایی دارد که ممکن است امروزه و در سال 2018 اتفاق بیفتند؛ پیش‌بینی‌هایی که اعلام می‌کنند روسیه در سایه قدرت پوتین بر جهان مسلط می‌شود.

بابا وانگا که به خاطر پیش‌گویی‌هایش به «نوستراداموس بالکان» معروف است در سال 1979 در دیدار با «والنتین سیدوروف» نویسنده و نقاش روس گفته است: همه چیز به مانند یخ ذوب خواهد شد و تنها یک چیز باقی می‌ماند و آن شکوه ولادیمیر و شکوه روسیه است!

او در ادامه می‌گوید: بسیاری قربانی خواهند شد اما کسی نمی‌تواند روسیه را متوقف کند. همه تلاش می‌کنند او را متوقف کنند؛ اما او بزودی فرمانروای جهان خواهد شد.

طبق اعلام دیلی پُست، بابا وانگا پیش از مرگش پیش‌بینی کرده بود روسیه بار دیگر به عظمت و بزرگی می‌رسد و روسیه تنها قدرت بزرگ جهان خواهد شد.

او همچنین بکارگیری سلاح هسته‌ای و وقوع جنگ جهانی سوم را نیز پیش‌بینی کرده است.

گفتنی است بابا وانگا در کودکی و پس از وقوع توفانی عجیب دچار نابینایی شد و گفته می‌شود از آن روز به بعد قدرت این را پیدا کرد که آینده را پیش‌بینی کند. او در زندگی حرفه‌ای خود که 50 سال به طول انجامید، صدها پیش‌بینی انجام داد که هوادارانش می‌گویند بسیاری از آنها درست از آب درآمده است.

باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار