مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد گفت: مردم، مسئولین و تولیدکنندگان باید برای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی تلاش کنند.
کد خبر: ۵۸۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 23 March 2018

ناهید جمشیدی با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از حمایت از کالای ایرانی، گفت: همه باید به تبعیت از رهبر عزیزمان از جنس داخلی استفاده کنیم و به تولید کالای ایرانی کمک کنیم.

وی جلوگیری دولت از ورود کالای خارجی، حمایت مردم و مسئولین از تولید داخلی و تلاش تولیدکنندگان در ارتقای کیفی تولیدات را از مولفه‌های تحقق شعار سال دانست و افزود: اگر کیفیت داخلی بالا باشد و تولیدکنندگان به کیفیت بالا توجه داشته باشند، مطمئناً مردم از کالای ایرانی استفاده می‌کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد با اشاره به شعار امسال که هم مربوط به مسئولین و هم به مردم است، اظهار داشت: مسئولین باید از کالای ایرانی حمایت و مردم هم باید از کالای ایرانی استفاده کنند.

جمشیدی تصریح کرد: با تبلیغات از کالای ایرانی و استفاده از آن، بازار کار فراوان می‌شود و مشکل بیکاری در سال 97 رفع نمی‌شود؛ اما مطمئناً کمتر خواهد شد و همچنین تولیدکنندگان طبق نیاز مردم تولید کنند که اگر کیفیت آن بالا رود، علاوه بر تولید بازار داخلی باعث صادر شدن کالای ایرانی به خارج می‌شویم.

این مقام مسئول بابیان اینکه مقام معظم رهبری با ظرافت‌های خاصی به مشکل اقتصادی پی بردند و شعار سال را انتخاب کردند، عنوان کرد: این نگاه عمیق حضرت آقا را می‌رساند و انتخاب این شعار نشان از تدبیر، دوراندیشی و نگاه فاخر مقام معظم رهبری به مشکل اقتصادی کشور است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بتوانند مسئولان و مردم از این شعار تبعیت کنند و مردم هم به تبعیت از مسئولان این کار را انجام می‌دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار