رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در طرح نوروزی، ۴۵ آمبولانس در محورهای مواصلاتی استان و شهر مستقر در ایام نوروز مستقر بوده و خدمات‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 22 March 2018

به گزارش تابناک قم، محمد شهیدی امروز در حاشیه بازدید استاندار قم از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اظهار داشت: در ایام نوروز با برنامه‌ریزی‌های لازم تلاش کرده‌ایم تا در راستای گسترش خدمات‌رسانی به مردم و زائران و مسافران گام برداریم.

وی افزود: 45 آمبولانس فعال در محورهای مواصلاتی استان و شهر قم مستقر هستند و 8 آمبولانس نیز به‌صورت پشتیبان فعالیت می‌کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: از صبح 24 اسفند سال 96 تا صبح دوم فروردین سال جاری، عوامل اورژانس به وضعیت 135 مصدوم جاده‌ای رسیدگی کرده‌اند که 48 نفر آن‌ها در محل درمان و 87 نفر به مراکز درمانی منتقل کرده‌اند.

شهیدی خاطرنشان کرد: متأسفانه در تصادفات رخ‌داده سه مورد فوتی داشته‌ایم که امیدواریم مسافران عزیز با رعایت نکات ایمنی در کاهش حوادث کمک کنند.

وی به فعالیت اورژانس هوایی اشاره کرد و گفت: بالگرد اورژانس نیز از ابتدای طرح تاکنون سه مورد به پرواز درآمده و موفق به انتقال هشت مصدوم بدحال کرده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار