...به طور میانگین زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند، مردان یک سال از عمرشان را صرف نگاه کردن به زنان می‌کنند و اغلب دو برابر زنان دروغ می‌گویند. دراین مقاله با حقایق دیگری درباره مردان آشنا می‌شوید. دانشمندان دانشگاه مونترآل پس از بررسی ۱۰ هزار خواب دریافتند که تفاوت‌هایی بین کابوس‌های مردان و زنان وجود دارد.
کد خبر: ۵۸۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 22 March 2018

حقایقی درباره مردان که از دیگران پنهان می کنند

حقایقی درباره مردان که از دیگران پنهان می کنندبه گزارش «تابناک باتو»؛ حقایق زیادی درباره مردان وجود دارد که آمار به ما نمی‌گوید. به طور میانگین زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند، مردان یک سال از عمرشان را صرف نگاه کردن به زنان می‌کنند و اغلب دو برابر زنان دروغ می‌گویند. دراین مقاله با حقایق دیگری درباره مردان آشنا می‌شوید.

مرد‌ها کابوس فجایع و بلایای طبیعی می‌بینند

حقایقی درباره مردان که از دیگران پنهان می کنند

مرگ، بیماری و تهدید‌های شخصی موضوعات مشترک کابوس‌های همه افراد هستند. اما دانشمندان دانشگاه مونترآل پس از بررسی ۱۰ هزار خواب دریافتند که تفاوت‌هایی بین کابوس‌های مردان و زنان وجود دارد. مردان از دیدن کابوس‌هایی بیدار می‌شوند که در آن فجایع بزرگ مثل سیل، زلزله و جنگ اتفاق می‌افتد. درگیری‌های بین فردی در کابوس‌های زنان دو برابر بیشتر از مردان است.

مردان برای برداشتن اشیا خم می‌شوند

حقایقی درباره مردان که از دیگران پنهان می کنند

آیا تا به حال متوجه شده اید که مردان برای برداشتن اشیای افتاده از روی زمین، خم می‌شوند در حالی که زنان می‌نشینند؟ البته همه اینطور نیستند، اما بیشتر افراد این طور رفتار می‌کنند. شاید به خاطر پوشش زنان باشد که مجبورند بنشینند. اما مرد‌ها محدودیت‌های کمتری دارند و به راحتی خم می‌شوند.

مردان زنانی را دوست دارند که وزن متعادل دارند

حقایقی درباره مردان که از دیگران پنهان می کنند

تحقیقات نشان می‌دهد که مردان زنان خوش اندامی را دوست دارند که سالم به نظر می‌رسند. منظورمان زنانی نیست که سرفه نمی‌کنند یا تب ندارند، بلکه زنانی است که وزن سالمی دارند. این یعنی مردان جذب معیار‌های روز زیبایی و مدل‌های بسیار لاغر نمی‌شوند بلکه زنانی را دوست دارند که وزن و رشدشان هماهنگی عادی دارد.

مرد‌ها برای جلب توجه زنان شستشان را روی کمربند می‌گذارند

حقایقی درباره مردان که از دیگران پنهان می کنند

وقتی مردی می‌خواهد علاقه خود را به یک زن نشان دهد، به طور ناخودآگاه ژست یک آدم شجاع و قوی را می‌گیرد. معمولا مردان شست خود را روی کمربند شان قلاب می‌کنند. مشابه این رفتار در دوران باستان هم مشاهده می‌شد.

مردان ترجیح می‌دهند سایر مردان از آن‌ها تعریف کنند

حقایقی درباره مردان که از دیگران پنهان می کنند

مردان از تعریف و تحسین شدن از سوی جنس مخالف لذت می‌برند. اما در واقع ترجیح می‌دهند مردان دیگر از آن‌ها تعریف کنند و خوشحال‌تر می‌شوند و گرایش جنسی در اینجا مطرح نیست. تحقیقات نشان می‌دهد که تنها در ۳۰% مواقع افراد تعریف و تحسین را به نرمی می‌پذیرند و به خاطر آن تشکر می‌کنند؛ و اگر یک مرد از سوی مرد دیگری تعریف و تمجید شود، برایش خوشایندتر است و اعتماد به نفسش بیشتر می‌شود.

مردان بر اساس علایقشان دوست می‌شوند

حقایقی درباره مردان که از دیگران پنهان می کنند

در تحقیقاتی که روابط دوستی زنان را با مردان مقایسه کرده بود این نتیجه به دست آمد که دوستی بین مردان عمدتا بر اساس علایق مشترک شکل می‌گیرد. آن‌ها ترجیح می‌دهند فوتبال، گلف یا تنیس بازی کنند یا مسابقه تیم دلخواهشان را با دوستشان تماشا کنند. اما دوستی‌های زنان عمدتا بر اساس احساسات و حمایت است. زنان دوستانی را انتخاب می‌کنند که از نطر احساسی به آن‌ها نزدیک‌تر است.

مردان وقتی با زنان هستند دو برابر می‌خورند

حقایقی درباره مردان که از دیگران پنهان می کنند

عجیب به نظر می‌رسد، اما مردان وقتی با زنان ناهار یا شام می‌خورند، بیشتر غذا می‌خورند. به طور مثال آن‌ها نسبت به مواقعی که با مردان غذا می‌خورند، ۹۳% پیتزا و ۸۶% سالاد بیشتری می‌خورند. طبق تحقیقات مردان این کار را برای تحت تاثیر قرار دادن زنان انجام می‌دهند. شاید احمقانه به نظر برسد، اما غریزی است.

مردان هرچه بزرگتر شوند لباس‌های گشادتر را ترجیح می‌دهند

حقایقی درباره مردان که از دیگران پنهان می کنند

لباس‌هایی که می‌پوشیم روی احساسمان تاثیر می‌گذارند. علاوه بر این لباس‌ها روی درک اطرافیان از ما هم تاثیر می‌گذارند. به همین دلیل کت و شلوار در یک جلسه کاری اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد. با این حال انتخاب لباس با افزایش سن تغییر می‌کند. مثلا بسیاری از پسران جوان شلوار‌های تنگ را ترجیح می‌دهند حتی اگر راحت نباشد. با افزایش سن تمایل به مد جایگزین تمایل به لباس‌های راحت می‌شود؛ بنابراین مردان اغلب لباس‌های گشاد و راحت را ترجیح می‌دهند.

سبک زندگی مردان تا حد زیادی به ضریب هوشی آن‌ها بستگی دارد

حقایقی درباره مردان که از دیگران پنهان می کنند

طبق تحقیقات گروهی از دانشمندان استکهلم، ضریب هوشی روی سبک زندگی مردان تاثیر می‌گذارد. به ویژه روی مصرف سوء نوشیدنی‌های الکی. آن‌ها ۵۰ هزار مرد سوئدی که بین سال‌های ۱۹۴۹ و ۱۹۵۱ متولد شده بودند را بررسی کردند. طبق تحقیقات مردانی که ضریب هوشی پایین‌تری دارند بیشتر از مردان باهوش الکل مصرف می‌کنند. به طور کلی ضریب هوشی بالاتر منجر به سبک زندگی سالم تری می‌شود.

مردان دو برابر زنان دروغ می‌گویند

حقایقی درباره مردان که از دیگران پنهان می کنند

به طور متوسط مردان ۶ بار در روز به همکاران، رئیس و همسر خود دروغ می‌گویند در حالی که زنان فقط ۳ بار در روز دروغ می‌گویند. رایج‌ترین دروغ «همه چی خوبه. من خوبم» است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار