کد خبر: ۵۸۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱ 21 March 2018

پیام های نوروزی مسئولین شهرستان لنده بشرح زیر است :


متن پیام دکتر دارا کریمی نژاد فرماندار لنده  بشرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
اینک که کلک خیال انگیز ماهرترین نقاش طبیعت در تابلوی زیبای آفرینش ؛ ماندگارترین نقشها را رقم زده است و مینیاتوری از رنگ و نور و نقش را در قالب بهار به بندگانش هدیه داده است چه نیکوست اگر به موازات این تغییر ، شاهد خانه تکانی دلها از کینه و کدورت باشیم و طاقچه دلهایمان را به گلدان مهربانی بیاراییم و همگام با نغمه سرایی پرستوهای بهاری ، سرود عشق به همدیگر بسراییم و سمفونی احترام به طبیعت و همنوعان را در دفتر حیاتمان بنگاریم.  
اینجانب نوروز باستانی یادگار نیاکان ما ایرانیان که تنها حلقه ی به جامانده از پیوندمان با هویت اصیل آریایی است را به محضر تمام ملت ایران، بالاخص همه همشهریان عزیز تبریک گفته و از خداوند بزرگ  سعادت و کامیابی همه شما را آرزو میکنیم و امیدواریم در سال جدید که به فرمایش رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است با اعتماد به توان داخلی کشورمان ، سهمی در رونق تولید و اشتغال کشور عزیزمان ایران داشته باشیم .


متن پیام تبریک  حمید دهقان  رئیس دانشگاه پیام نور بشرح زیر است :

یامقلب القلوب والابصار،،، پیشاپیش حلول سال نو وفرا رسیدن عید نوروز باستانی که نشانه قدرت لایزال الهی وتجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی ملت ایران وهمشهریان عزیزم تبریک وتهنیت عرض نموده وسالی سرشار از طراوت ومعنویت را از درگاه خداوند سبحان خواستارم، همشهریان عزیزم به عنوان کوچک شمانکاتی را  یاد آوری میکنم،اگر در طبیعت درصورت لزوم آتشی روشن کردیم بعداز استفاده از خاموش کردن آن اطمینان حاصل کنیم، گاها اتفاق می افتد اتش سوزی اتفاق می افتد وهمه دنبال آب میگردند باریختن مقداری خاک هم میشود اتش را خاموش کرد، ازرهاکردن بطری های پلاستیکی وشیشه ای در طبیعت که باعث بازتابش نور خورشید به صورت متمرکز بر روی خار وخاشاک وبرگ خشک درختان ودر اخر باعث آتش سوزی واز بین رفتن طبیعت می شود خودداری کنیم، سعی کنیم گردشگرانی که مهمان شهرستان ماهستند وشاید به علت کمبود امکانات یا خستگی مسیر ناراحت وعصبی باشند، یااینکه گاهاوسط خیابان برای آدرس گرفتن توقف میکنند،با ازخودگذشتگی و برخوردخوب وشایسته  فرهنگ خودرا صادرکنیم، ودرآخرهمشهریان خوبم میتوانیم درایام نوروز بایکساعت پاکبانی شهری زیبا ومناطق گردشگری باصفایی داشته باشیم.


متن پیام مهندس امرالله خانی مدیر شبکه بهداشت و درمان لندهد بشرح زیر است :

یا مقلب القلوب و الابصار  یا مدبر اللیل و النهار  یا محول الحول و الاحوال  حول حالنا الی احسن الحال

نوروز باستانی کهن ترین جشن گیتی و رشته پیوند نسل های گذشته و حال است که با آموزه های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبائی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ های مختلف این مرز و بوم به ارمغان آورده است.

خداوند مهربان و بزرگ را سپاسگزاریم در سالی که توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به سال «اقتصاد مقاومتی،تولید و  اشتغال» نام گذاری گردید، شبکه بهداشت و درمان لنده توانست با کوششی فزاينده برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت سیاست های توسعه سلامت و  خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان لنده  گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

استقلال کلینک متخصصان و مرکز فوریت های پزشکی، خرید  تجهیزات پیشرفته پزشکی و آزمایشگاهی، ثبت خدمات بصورت تمام الکترونیک در سامانه های بهداشتی، کلنگ زنی ساختمان پایگاه شماره یک و راه اندازی پایگاه شماره 2، راه اندازی پروژه های نیمه تمام و... خدمات نمونه ای از دستاوردهای درخشانی است که در سال 1396 به لطف خدای متعال و همت همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی در دومین سال استقلال شبکه رقم خورده است.

برخود لازم می دانم از زحمات و  همکاری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، همکاران پرتلاش مجموعه ی شبکه بهداشت و درمان لنده و همه همشهریان عزیز در سال 1396 قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پربار را برای همکاران و همشهریان آرزومندم .امیدوارم سال 1397، با انسجام کاری بیشتر و همدلی و همفکری و هم افزائی به اهداف متعالی نظام سلامت در راستای تامين، و پیشبرد برنامه در پیش رو بتوانیم خدمات ارزشمندانه تری که حق مردم شریف و ولایتمدارمان هست دست یابیم.
من و همکارانم جهت تحقق اهداف و برنامه های خوبی که در پیش رو هست نیازمند همکاری و دعای شما بزرگواران خواهیم بود.
با آرزوی سالی پر از موفقیت، بهروزی و شادکامی


نورعلی کاظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده با انتشار پیامی نوروز را تبریک گفت :

باسمه تعالی
یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحول، حول حالنا الی احسن الحال
 
خانواده بزرگ بهزیستی
همکاران، فرزندان و مددجویان محترم سازمان بهزیستی
 
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سال حمایت از کالای ایرانی  را سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم
 
همکاران همدل من در سازمان بهزیستی  
 
چه زیباست که طبیعت ردای سفید و تحسین برانگیز خود را به سبزی سبزه داران و نوای دلنشین هَزاران سپرده و امید، کار، تلاش و زندگی را برای ما به ارمغان می آورد و نرم نرمک می رسد اینک بهار.   
سالی دیگر را در خانواده صمیمی بهزیستی در کنار هم سپری کردیم.   
از تلاش–جدیت و تعهد شما در انجام وظایف اداری سپاسگزارم و فرا رسیدن سال حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی و همچنین عید نوروز باستانی را به شما و خانواده محترمتان شادباش میگویم. باشد که باشید و تحت توجهات حضرت ولی عصر خدمتگزار ایران عزیزمان بمانید.   
فرزندان و مددجویان و عزیزان خانواده بزرگ بهزیستی
 
آغاز سال نو و فرا رسیدن "عید نوروز باستانی" و طمطراق پیک بهاران تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندهستم و امیدوارم تا خداوند متعال آرامش ما را در آرامش شما عزیزان و فرزندان بهزیستی رقم زند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار