فرمانده انتظامی استان ایلام از راه اندازی ۱۹ ایستگاه پلیس در تفرجگاه های ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 21 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری با بیان اینکه نظم و امنیت راهبردی ترین راهکار پلیس برای حفظ آرامش مردم در تعطیلات نوروز است گفت: فعالیت های پلیسی در روزهای پایانی سال تشدید و نیروی انتظامی استان برای ارائه خدمت به مردم عزیز ایلام در ایام تعطیلات نوروز آماده است.

وی حفظ امنیت و آرامش خانواده ها و مسافران نوروزی را اولویت اول پلیس در طرح نوروزی نیروی انتظامی خواند و خاطر نشان کرد :مردم با مشارکت و همراهی خود می توانند دراین زمینه کمک بسیار بزرگی برای ما باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام  اشاره به حضور پرتوان نیروی انتظامی در تعطیلات نوروزی بر لزوم مشارکت مردم برای تامین امنیت تاکید کرد.

تحقق شعار محوری رهبر معظم انقلاب در اولویت قرار گیرد 

وی با تاکید بر اینکه فعالیت های پلیس بر پایه اجرای قانون و تامین نظم و امنیت است اظهار داشت: نظم اجتماعی همان عنصری است که دستیابی به سعادت اجتماعی را ممکن می‌سازد اما نباید از یاد برد که راه دستیابی به نظم و امنیت اجتماعی در جوامع کنونی از مسیر قانون می‌گذرد.

سردار یاری افزود: قانون نیز چونان درختی سر سبز است که شکوفه‌های نظم از آن می‌رویند، قانون همان تعهد همگانی است که سبب می‌شود ناامنی، ناشی از پیش بینی ناپذیر بودن روابط اجتماعی به حداقل کاهش یابد و ماجراجویی و ناامنی، جای خود را به ثبات و آرامش بدهند.

وی با اشاره به آمادگی کامل پلیس استان برای اجرای طرح نوروزی گفت: ۱۹ ایستگاه نوروزی پلیس در تمامی نقاط و اماکن زیارتی ، تفریحی و گردشگاه های استان راه اندازی شده است و بیش از ۳ هزار نیروی پلیس به صورت شبانه روزی در سراسر استان وظیفه برقراری نظم و امنیت و آرامش بهاری را برعهده خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام تعاملات برون سازمانی با ادارات و نهادهای دولتی را از برنامه های پلیس برای اجرای بهینه ماموریت نوروز عنوان کرد و گفت: با برگزاری جلسات هماهنگی با دستگاه های خدمات رسان و امدادی درصدد هستیم از تمام ظرفیت ها برای خدمات رسانی مضاعف به مردم و مسافران نوروزی استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار